اخبار بازی

عرضه بازی Skull and Bones بر روی استیم

شرکت یوبیسافت در اعلامیه‌ای اعلام کرد که علاقمندان به بازی Skull and Bones می‌توانند از تاریخ اول ژوئن سال آینده در استیم به تجربه این بازی بپردازند. این بازی اکشن و ماجراجویی در دنیای دریایی و دریانوردی قرار دارد و با گرافیک بالا و جزئیات دقیق، تجربه‌ای جذاب را برای بازیکنان فراهم می‌کند. این انتشار نسخه بازی برای استیم، مناسب افرادی است که علاقه‌مند به جذابیت و هیجان بازی‌های دریایی هستند و می‌خواهند تجربه‌ای جدید و فوق‌العاده در دنیای واقعیت مجازی داشته باشند.با سرگرم پلاس همراه باشید.

اخبار جدید اعلام کرد که بازی Skull and Bones از تاریخ ۱ شهریور (۲۲ اوت) برای کاربران استیم قابل دسترسی خواهد بود. این بازی اکشن نقش‌آفرینی در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ (۱۶ فوریه ۲۰۲۴) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس و کامپیوتر (در بستر یوبیسافت کانکت و اپیک گیمز استور) عرضه شده است.

بازی Skull and Bones بازیکنان را به دوران طلایی دزدان دریایی در اقیانوس هند می‌برد. شروع با یک کشتی کوچک و معمولی به نام Dhow است و با تلاش و تجربه می‌توانید به یک ناوگان بزرگ دست پیدا کنید. در طول مسیر باید خدمه را هم راضی نگه دارید، مگر اینکه بخواهید آن‌ها را به‌خاطر وضعیت نامساعد دست به شورش بزنید. این بازی را می‌توان به صورت تک‌نفره تجربه کرد، اما همچنین امکان بازی در حالت چندنفره با دوستان نیز وجود دارد.

بازیکنان در تعقیب حیوانات، حمله به قلعه‌ها و دزدی از کشتی‌های پر از ثروت شرکت می‌کنند. امکان پیوستن به سرورهای بازیکن در برابر بازیکن نیز وجود دارد، جایی که سایر کاربران با حمله به کشتی شما به دنبال دزدی از گنجینه‌ها هستند و شما نیز می‌توانید انتقام بگیرید. اسکال اند بونز در زمان عرضه با انتقادات منفی روبرو شد، اما شرکت یوبیسافت ادعا می‌کند که این بازی موفقیت زیادی در جذب بازیکنان داشته است.

بازی Skull and Bones در حال حاضر در فصل دوم خود قرار دارد و Hubac Twins را به عنوان دشمنان جدید معرفی کرده است. همچنین Lestari the Megalodon را به عنوان هیولای جدید و کشتی دو دکل را معرفی کرده است. فصل سوم این بازی در تابستان منتشر خواهد شد و احتمالا همزمان با انتشار نسخه استیم موجود خواهد بود. این فصل حالت بازیکن دربرابر بازیکن ۵ دربرابر ۵ را به همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا