اخبار بازی

آغاز توسعه دو بازی مبارزه‌ای هیجان‌انگیز توسط استودیو SNK

تهیه‌کننده بازی‌های استودیو SNK اعلام کرده است که در حال حاضر دو پروژه مبارزه‌ای جدید از دو مجموعه محبوب Samurai Shodown و Art of Fighting در دست تولید است. این اعلامیه برای طرفداران این دو مجموعه بازی بسیار مهم و جذاب است و انتظار می‌رود که بازی‌های جدیدی با گرافیک بهبود یافته و امکانات جدید برای آن‌ها آماده شود.

این پروژه‌ها می‌توانند بازیکنان را به دنیایی جدید و هیجان‌انگیز از مبارزه‌های مجذوب کننده ببرند و تجربه‌ای فراموش‌ناپذیر را برای آن‌ها ایجاد کنند. منتظر بازی‌های جدید از Samurai Shodown و Art of Fighting باشید و از تمامی اخبار و جزئیات مربوط به آن‌ها با خبر شوید.

استودیو SNK در رویداد EVO اطلاعات بسیاری درباره بازی‌های مبارزه‌ای منتشر کرد. این شرکت ژاپنی تریلر جدیدی از بازی Fatal Fury: City of the Wolves را به نمایش گذاشت و اعلام کرد که بسته الحاقی جدید بازی The King of Fighters 15 نیز در حال توسعه است. همچنین SNK از عرضه مجدد بازی کلاسیک SNK vs. Capcom: SVC Chaos روی استیم خبر داد و اعلام کرد که نسخه کنسولی آن نیز به زودی عرضه خواهد شد. با این حال، این اخبار و اعلامیه‌ها تنها بخش کوچکی از آنچه SNK برای طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای در نظر دارد را نشان می‌دهند و به نظر می‌رسد که این شرکت هنوز اطلاعات جذاب و جدیدی برای ارائه دارد.

در این راستا، جاشوا ودرفورد، تهیه‌کننده بازی استودیو SNK، در رویداد اختصاصی این شرکت در مراسم Evo حضور داشت و درباره دو بازی در حال توسعه دیگر استودیو اطلاعاتی را به اشتراک گذاشت. به گفته ودرفورد، استودیو SNK هم‌اکنون روی نسخه جدیدی از سری Art of Fighting کار می‌کند که داستان آن در جهان مجموعه Fatal Fury جریان دارد و از سال ۱۹۹۶ نسخه تازه‌ای برای آن عرضه نشده است. همچنین، سازنده ژاپنی در حال توسعه یک اسپین-آف اکشن و نقش‌آفرینی از فرانچایز مبارزه‌ای Samurai Shodown است که قرار است غافلگیری‌های زیادی به همراه داشته باشد.

استودیو SNK در حال استخدام نیروهای بیشتر برای توسعه هر دو پروژه است. به نظر می‌رسد که این دو بازی هنوز در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارند و احتمالا زمان زیادی طول می‌کشد تا جزئیات بیشتری از آن‌ها منتشر شود. SNK خواستار افزایش تعداد اعضای تیم خود برای کمک به توسعه این دو بازی است و از علاقه‌مندان به این مجموعه‌ها دعوت می‌کند تا درخواست خود برای شغل در این شرکت ارسال کنند. این شرکت به افراد بیشتری نیاز دارد تا در توسعه این بازی‌های بزرگ به آن‌ها کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا