اخبار بازی

اضافه شدن سایبرتراک تسلا به فورتنایت و راکت لیگ

وانت تمام برقی و مشهور سایبرتراک، که توسط شرکت خودروسازی تسلا تولید شده است، اکنون به دو بازی محبوب فورتنایت و راکت لیگ اضافه شده است. این خودرو الکتریکی بی‌نظیر با طراحی منحصر به فرد و عملکرد برتر خود، به عنوان یکی از وسایل حمل و نقل مورد علاقه بازیکنان این دو بازی شناخته شده است. با سرگرم پلاس همراه باشید.

به وسیله‌ی این وانت الکتریکی، بازیکنان می‌توانند با سرعت و عملکرد بالا به مبارزات و رقابت‌های خود در دنیای مجازی این دو بازی پرداخته و تجربه‌ی بی‌نظیری را تجربه کنند. این اضافه شدن جدید به دنیای بازی، امکانات جدیدی را برای بازیکنان فراهم می‌کند و تجربه‌ی بازی را برای آن‌ها بهبود می‌بخشد.

اپیک گیمز به‌صورت ناگهانی اعلام کرد که با خودروسازی تسلا همکاری می‌کند و از امروز بازیکنان فورتنایت و راکت لیگ می‌توانند خودروی سایبرتراک را در این دو بازی تجربه کنند.اکانت‌های راکت لیگ و فورتنایت در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار تیزری از این خودرو، به طرفداران خود، ظاهر این خودرو در این دو بازی را نشان دادند. حضور سایبرتراک در بازی راکت لیگ، برخلاف حالت‌های قبلی که ماشین‌های واقعی یا خیالی در قالب بسته الحاقی به بازی اضافه می‌شدند، به‌صورت رایگان در نسخه استاندارد بازی قرار گرفته است.

در بازی فورتنایت، شرایط کمی تغییر کرده است و این فصل از بازی بیشتر بر روی مبارزات خودرویی تمرکز دارد. هنوز مشخص نیست که آیا سایبرتراک به صورت یک باس به بازی اضافه خواهد شد یا می‌توانید آن را با اسلحه‌های مختلف مجهز کنید.این بیانیه احتمالا در ابتدا به شکل تصادفی و ناگهانی به نظر می‌رسد، اما حساب‌های فورتنایت و راکت لیگ در ایکس، قبلا تصویری مشابه این را منتشر کرده بودند که یک تایر در پس‌زمینه سفید نشان می‌داد و احتمالا این تیزر ورود سایبرتراک به این بازی‌ها بود.

ظاهر غیرمعمول و شکل مکعبی این ماشین قبلا با خودروی Low-Poly در بازی راکت لیگ مقایسه شده بود و به نظر می رسد که این خودرو می تواند در این بازی موفق باشد. اما نسخه واقعی این خودرو تا به حال با مشکلات زیادی روبه‌رو شده است و بارها برای اصلاحات زیرساختی به کارخانه فراخوانده شده است.تنها همکاری اخیری که در فورتنایت انجام شده، نبوده است. چند هفته پیش اعلام شده بود که دزدان دریایی کارائیب نیز به این بازی اضافه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا