اخبار بازی

بازی ۲XKO بدون نیاز به پرداخت اضافی برای بازیکنان

در این پخش زنده، تام کنون به تمامی تماشاچیان Evo 2024، جزئیات مهمی از راهکارهای مالی Riot Games برای بازی مبارزه‌ای جدید خود، که به تازگی عرضه شده است، ارائه داد. او اظهار کرد که شرکت برنامه‌هایی برای بهره‌وری از موفقیت بازی در زمینه کسب درآمد دارد و از روش‌های جدیدی برای افزایش فروش و پول‌سازی استفاده می‌کند. این اعلامیه از سوی تام کنون باعث شور و هیجان بین اندوه‌های مخاطبان شد و آن‌ها را به خرید بازی ۲XKO و پیوستن به جامعه‌ی این بازی تحریک کرد. این اظهارات به عنوان یک لحظه مهم در تاریخ بازی‌های مبارزه‌ای و جهان بازی، به یاد ماندنی خواهد بود.با سرگرم پلاس همراه باشید.

در جریان رویداد Evo 2024، اطلاعات جدیدی درباره بازی ۲XKO در یک پنل زنده با حضور تام کنون، تهیه‌کننده اجرایی بازی و شان ریورا، مدیر بازی منتشر شد. در این پنل، تام کنون برخی از جزئیات اولیه درباره نحوه کسب درآمد از این بازی رایگان را فاش کرد.

در ابتدای سخنرانی خود، کنون با هیجان اعلام کرد: “شما می‌توانید در این بازی بهترین بازیکن جهان شوید بدون اینکه حتی یک دلاری هزینه کنید!” بعد از مدتی، او اعلام کرد که تمام شخصیت‌های بازی را می‌توان بدون پرداخت هزینه‌ای درون بازی به دست آورد، اما برای این کار نیاز به تلاش و انگیزه دارید. هرچند، کنون همچنین توضیح داد که شرکت رایت گیمز قصد دارد که از بازی ۲XKO درآمدزایی کند.

این تولیدکننده توضیح داد: “ما قصد داریم که وسایلی را به شما عرضه کنیم، اما هنگامی که یک وسیله به شما فروخته می‌شود، واقعا با کیفیت خواهد بود.” این وسایل شامل استیکرهای قهرمانان مختلف با انواع حالت‌های چهره (مشابه بازی Legends of Runeterra) و لباس‌های جدید می‌شوند. به عنوان مثال، کنون و ریورا حتی یک لباس جدید برای Ahri معرفی کردند. طبق اظهارات کنون، مدل و جلوه‌های بصری این لباس تغییر کرده و تمام لباس‌ها دارای گزینه‌های استاندارد ۹ رنگ مختلف (به عنوان رایت برای تغییرات پالت رنگ) خواهند بود.

هم‌اکنون اظهار شده است که لباس Ahri قابل تست در بازی آلفا لابز است و می‌توان آن را از طریق انجام اولین بتل پس از بازی ۲XKO باز کرد که به نظر می‌رسد همزمان با تست اولیه اجرا خواهد شد. به‌طور کلی، این سیستم کسب درآمد بسیار شبیه به رویکرد بازی League of Legends است، اگرچه هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت‌ها و جزئیات بیشتر منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا