اخبار فیلم و سریال

همبازی شدن رابرت پتینسون و جنیفر لارنس در فیلم Die My Love

این خبر جدید نشان دهنده این است که رابرت پتینسون، بازیگر محبوب هالیوود، در حال مذاکره برای نقشی در فیلم Die My Love به کارگردانی لین رمزی است. او در این فیلم به انجام نقش اصلی در کنار جنیفر لارنس، بازیگر برجسته دیگری از صنعت سینما، پرداخته است. این فیلم که از طرفداران بسیاری در سراسر دنیا منتظر شده است، در حال تولید است و منتظر شروع فیلمبرداری آن هستیم. به نظر می رسد که این فیلم با بازی های قوی این دو بازیگر معروف، یکی از فیلم های پرطرفدار سال خواهد شد.با سرگرم پلاس همراه باشید.

منابع ددلاین اعلام کرده‌اند که رابرت پتینسون در حال مذاکره برای بازی در فیلم Die My Love همراه با جنیفر لارنس است که توسط لین رمزی کارگردانی می‌شود. نویسندگی فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط لین رمزی و اندا والش انجام خواهد شد.

فیلم Die My Love در یک منطقه دورافتاده و فراموش شده روستایی روایت می‌شود، داستان یک مادری را درگیر و نبرد با روانی خود می‌گوید در حالی که سعی می‌کند عقل خود را حفظ کند. هنوز مشخص نیست که شخصیت رابرت پاتینسون چه نقشی در این فیلم ایفا خواهد کرد.

فیلمی که در حال تولید است، توسط جاستین سیاروکی، جنیفر لارنس، مارتین اسکورسیزی و آندریا کالدروود با حمایت مالی Black Label Media ساخته می‌شود. پس از بازی در فیلم Tenet به کارگردانی کریستوفر نولان، رابرت پتینسون به یک بازیگر پرمشغله تبدیل شده است.

بعد از شروع بازی در فیلم Tenet، رابرت پتینسون در فیلم The Batman به کارگردانی مت ریوز به نقش شوالیه تاریکی پرداخت. شرکت برادران وارنر تحت تأثیر عملکرد برتر او در این فیلم بود که او را برای بازی در فیلم Mickey 17 به کارگردانی بونگ جون هو انتخاب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا