اخبار فیلم و سریال

افشای نام ریبوت فیلم Spawn

جیسون بلوم، مدیرعامل استودیو فیلمسازی بلوم هاوس، اخیراً فیلم Spawn را اعلام کرد. این فیلم که بوریس کیتون به عنوان بازیگر اصلی آن انتخاب شده است، بر اساس داستانی تاریک و هیجان انگیز ساخته شده است. انتظار می رود که این فیلم با بازیگران برجسته و تیم تولید مستعد، یکی از موفق‌ترین اثرات سینمایی سال آینده باشد. با توجه به تجربه و توانایی استودیو بلوم هاوس در تولید فیلم‌های موفق، امیدواریم که فیلم Spawn نیز بتواند جایگاه ویژه‌ای در صنعت فیلم داشته باشد.با سرگرم پلاس همراه باشید.

جیسون بلوم در نهایت اعلام کرد که فیلم Spawn ساخته خواهد شد. این فیلم، که حدود یک دهه پس از اعلام ریبوت مجموعه اعلام شده بود، تغییرات زیادی در فرایند تولید و توسعه خود داشته است. هنوز زمان انتشار دقیق این فیلم مشخص نیست، اما مدیرعامل شرکت بلوم‌هاوس امیدوار است که این اثر را در سال ۲۰۲۵ به نمایش عمومی بگذارد.

بلوم اعلام کرد که ریبوت مجموعه King Spawn با نام King Spawn در حال توسعه است و در اکانت شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد. نویسنده فیلم جوکر، اسکات سیلور، نویسنده سریال فالکون و وینتر سولجر، مالکوم اسپلمن، و مت میکسون نویسندگان این فیلم هستند. در این فیلم، جیمی فاکس در نقش ضدقهرمان به نام آلبرت فرانسیس سیمونز، مشهور به AI، بازی خواهد کرد. تاکنون جزئیات بیشتری از این فیلم و بازیگران دیگری که در آن حضور خواهند داشت، منتشر نشده است.

افشای نام ریبوت فیلم Spawn

به طبق خلاصه‌ای که از فیلم King Spawn منتشر شده است، توییچ ویلیامز، کارآگاه دپارتمان پلیس نیویورک، در حال بررسی صحنه‌های قتل وحشتناکی است که به نظر می‌رسد توسط یک اسپاون فراطبیعی و مرموز به صورت پارتیزانی انجام شده‌اند.

در جریان همایش سال گذشته کامیک کان در نیویورک، جیسون بلوم اظهار داشت که ریبوت اسپاون به نسخه استودیو بلوم هاوس از این فیلم قهرمانی تبدیل شده است. او اعلام کرد: “من قصد دارم امضای بلوم‌هاوس را روی این اثر بگذارم. این فیلم باید به خوبی از سایر فیلم‌های ابرقهرمانی تفاوت داشته و به خصوص باشد. ما می‌خواهیم که تماما احساس کنید که این فیلم یک نسخه استودیو بلوم‌هاوس از این مجموعه است.”

فیلم Spawn اقتباسی از کمیک با همین نام است که در سال ۱۹۹۲ توسط تاد مک‌فارلن منتشر شد. اولین فیلم بر اساس این کمیک در سال ۱۹۹۷ با بازی مایکل جای وایت در نقش اسپاون و کارگردانی مارک دیپ اکران شد. جان لگیزامو، مارتین شین و ترسا رندل نیز در این فیلم حضور داشتند. اصلی بود که تاد مک‌فارلن کارگردان فیلم Spawn شود، اما او این پیشنهاد را رد کرد. قبل از اینکه سیلور، اسپلمن و میکسون نویسندگی فیلمنامه را آغاز کنند، مک‌فارلن پیش‌نویسی از آن را نوشته و آماده کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا