اخبار بازی

افزوده شدن نوب سایبات و T-1000 به بازی Mortal Kombat 1

در این تریلر جدید، بازیکنان به دنیای خشن و خطرناک Mortal Kombat بازگشته و با شخصیت‌های محبوب این بازی مبارزه می‌کنند. با گرافیک بالا و حرکات ویژه، این بازی تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای را برای علاقه‌مندان به بازی‌های مبارزه‌ای فراهم می‌کند. با تغییرات و بهبودهای جدید اعمال شده در این نسخه، انتظار می‌رود که بازی Mortal Kombat 1 سال دوم توانایی جذب بازیکنان جدید را داشته باشد و تجربه‌ی جذابی را برای طرفداران این مجموعه به ارمغان بیاورد. منتظر بمانید تا اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر شود و شما را به دنیای پر هیجان بازی Mortal Kombat 1 سال دوم دعوت کند.با سرگرم پلاس همراه باشید.

استودیو NetherRealm و شرکت WB Games در رویداد کامیک-کان سن دیگو از بسته الحاقی داستانی Khaos Reigns بازی Mortal Kombat 1 رونمایی کردند که در انتهای سال جاری در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت. این بسته الحاقی تنها شامل داستان جدیدی نیست بلکه شامل محتویات دیگری نیز می‌شود. علاوه بعد ندررلم بسته Kombat Pack 2 را نیز معرفی کرد که با اضافه کردن ۶ کاراکتر جدید، تجربه بازی Mortal Kombat 1 را برای بازیکنان بهبود می‌بخشد.

همانطور که در گزارش‌های قبلی ذکر شده بود، کامبت پک ۲ شامل سه کاراکتر محبوب نوب سایبات، سکتور و سایرکس می‌شود که همه آن‌ها در زمان انتشار بسته الحاقی داستانی Khaos Reigns در اختیار گیمرها قرار می‌گیرند. بسته Kombat Pack 2 سه مبارز مهمان ازجمله T-1000 از فیلم Terminator 2 (نابودگر ۲)، گوست‌فیس از فیلم‌های Scream (جیغ) و کونان بربر از فیلم Conan the Barbarian را در زمانی نامعلوم به بازی مورتال کامبت می‌آورد.

بخش کامبت پک ۲ از بسته الحاقی Khaos Reigns است و به‌همین دلیل نمی‌توان کاراکترهای آینده را به‌طور مستقل خریداری کرد. همچنین، در به‌روزرسانی رایگان Mortal Kombat 1، فیتالیتی‌های جدیدی ارائه خواهد شد. بسته الحاقی داستانی Mortal Kombat 1 در تاریخ ۳ مهر ۱۴۰۳ (۲۴ سپتامبر ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا