اخبار بازی

رکوردشکنی درآمد ۳ میلیارد دلاری بازی Monopoly Go

شرکت هسبرو با درآمد سرسام‌آوری به میزان ۳ میلیارد دلار از طریق مالکیت لایسنس بازی محبوب مونوپولی به دست آورده است. این بازی که از گذشته تاکنون مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است، در نسخه موبایل خود نیز موفقیت چشمگیری را تجربه کرده است. با سرگرم پلاس همراه باشید.

بازی Monopoly Go، توانسته است با جذابیت و سرگرمی که ارائه می‌دهد، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند و از آنجا که همواره به‌روزرسانی‌های منظمی دریافت می‌کند، همچنان پرطرفداری خود را حفظ کند. این موفقیت نشان از توانایی و استراتژی منحصر به فرد شرکت هسبرو در بهره‌مندی از فرصت‌های موجود و رقابت بازار دارد.

شرکت هسبرو، صاحب عنوان مونوپولی، اعلام کرد که بازی Monopoly Go توسط استودیو اسکوبی، از زمان انتشار در فروردین سال گذشته بیش از ۳ میلیارد دلار درآمد داشته است، که این عدد بیش از ۱۵ میلیون برابر درآمد نسخه بردگیم بازی است.

درآمد بازی موبایلی تا هفت ماه پس از انتشار به مرز یک میلیارد دلار رسیده بود و به نظر می‌رسد که این روند رو به ادامه است. یک نکته جالب این است که درآمد بازی «مونوپولی گو» پس از انتشار نه تنها رو به افزایش بوده، بلکه با گذشت زمان نیز افزایش یافته است. این جایگاه صعودی ادامه دارد، اما تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، باید دید.

در خصوص گزارش مالی سه ماهه دوم هسبرو، کریس کاکس، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که از زمان عرضه، بازی Monopoly Go این شرکت بیش از ۳ میلیارد دلار درآمد داشته است و هسبرو را به برترین مالک لایسنس یک بازی ویدیویی در سال گذشته تبدیل کرده است. او اظهار کرد که تیم هسبرو همچنان به دنبال فرصت‌های جدید برای صدور مجوز بازی برای کامپیوتر، کنسول و موبایل‌ها است تا این مجموعه را حتی بیشتر از قبل به ثروتمندی برساند.

جینا گاتر، مدیر مالی هسبرو، اظهار کرد که درآمد حاصل از بازی Monopoly Go افزایش یافته است. او بیان کرد که محبوبیت بالدرز گیت ۳ نیز بر این افزایش تاثیرگذار بوده است، زیرا هسبرو بخشی از حق امتیاز آن را دارد. گاتر اعلام کرد که در سه ماهه دوم امسال، درآمد شرکت به نسبت سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است، از جمله به دلیل صدور لایسنس بازی Monopoly Go و محبوبیت بالدرز گیت ۳. او توضیح داد که شرکت قادر بوده است در سه ماهه اول امسال تقریبا ۳۵ میلیون دلار بیشتر از حداقل درآمد تضمین‌شده خود که ۵ میلیون دلار بود، کسب کند، که نشان از توانایی بالای شرکت در کسب درآمد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا