اخبار بازی

عرضه بازی Avowed به دلیل برنامه شلوغ بازی‌ها به سال ۲۰۲۵ موکول شد

افشاگر معروف این ادعا را کرده که بازی اکشن نقش‌آفرینی Avowed که توسط استودیو آبسیدین اینترتینمنت ساخته می‌شود، با مشکلاتی روبرو شده است که منجر به تأخیر در انتشار آن خواهد شد. این خبر احتمالاً برای طرفداران این بازی ناامید کننده است، زیرا انتظارات بالایی از این بازی وجود دارد و انتشار آن به تأخیر افتادن می‌تواند برای آنها ناخوشایند باشد.با سرگرم پلاس همراه باشید.

اما همیشه بهتر است که توسعه یک بازی به مدت زمان کافی انجام شود تا کیفیت آن تضمین شود، حتی اگر این به معنای تأخیر در انتشار آن باشد. امیدواریم که تیم توسعه‌دهنده به زودی مشکلات را حل کرده و بازی Avowed را به دست مخاطبان عرضه کند.

تعداد زیادی از بازی‌های انحصاری ایکس باکس در طول چند ماه آینده در دسترس گیمرها قرار می‌گیرند، اما اخبار جدید نشان می‌دهد که یکی از این آثار تأخیر خواهد داشت و تا اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه نخواهد شد.

همانطور که گفته شده، مایکروسافت و استودیو آبسیدین اینترتینمنت برای اعلام تأخیر بازی Avowed تا اوایل سال ۲۰۲۵ آماده می‌شوند. این بازی اکشن نقش‌آفرینی فانتزی برای انتشار در پاییز امسال بوده و شایعاتی درباره عرضه آن در نوامبر ۲۰۲۴ به گوش رسیده است.

با توجه به تأخیر در انتشار بازی استالکر ۲ تا ماه نوامبر به جای سپتامبر، به‌نظر می‌رسد مایکروسافت در حال بررسی تغییرات در برنامه‌زمانی انتشار آثار خود است. به گفته‌ها، بازی Avowed در وضعیت مناسبی قرار دارد و این تأخیر به منظور جلوگیری از انحصار ایکس باکس در زمان‌های نزدیک به یکدیگر صورت گرفته است.

مایکروسافت در نظر دارد آثار برجسته‌ای شامل بازی Call of Duty: Black Ops 6، بسته الحاقی Vessel of Hatred برای بازی Diablo 4، بسته الحاقی Shattered Space برای بازی استارفیلد، بازی Towerborne، بازی Ara: History Untold، بازی Microsoft Flight Simulator 2024 و بازی ایندیانا جونز را در سال ۲۰۲۴ منتشر کند.

مایکروسافت تایید کرده است که اطلاعات بیشتری درباره بازی Avowed در گیمزکام منتشر خواهد کرد؛ احتمالا در این رویداد تأخیر انتشار بازی را به طرفداران اعلام خواهد کرد و ممکن است تاریخ انتشار جدیدی معرفی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا