اخبار بازی

انتشار جزئیات جدید از تاریخ عرضه اولین بسته الحاقی بازی Starfield

به نظر می‌رسد که طرفداران بازی Starfield نباید زمان زیادی را منتظر بمانند تا تجربه بسته الحاقی Shattered Space را تجربه کنند.با سرگرم پلاس همراه باشید.

از جمله این کارکردها شامل گسترش دادن جهان Starfield با اضافه کردن مناطق جدید، ماموریت‌های جدید، شخصیت‌های جدید و امکانات دیگر می‌شود. این بیان مشتق شده از این است که توسعه‌دهندگان بازی از آن لذت می‌برند که تجربه بازی را برای طرفداران بهبود بخشند و آنها را مشغول نگه دارند.

در آخرین خبرهای مربوط به بازی Starfield، اطلاعاتی درباره زمان انتشار بسته الحاقی Shattered Space منتشر شده است. Odahfield ادعا کرده است که این بسته الحاقی اولین آن در ماه سپتامبر ۲۰۲۴ برای بازیکنان قابل دسترسی خواهد بود. همچنین تریلر این بسته الحاقی احتمالا در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ منتشر خواهد شد که همزمان با برگزاری مراسم گیمزکام است.

به نظر می‌رسد که بتسدا، بعد از اعلام تاریخ انتشار بازی Shattered Space، بسته الحاقی دوم Starfield با عنوان Starborn را نیز معرفی خواهد کرد که ممکن است در سال ۲۰۲۵ عرضه شود. با توجه به اظهارات تاد هاوارد در مورد انتشار بسته‌های الحاقی Starfield سالیانه، امیدواریم که انتشار Starborn در سال آینده اتفاق بیفتد. کارگردان Starfield در یک مصاحبه در ماه ژوئن اعلام کرد: «برای انتشار یک بسته الحاقی دیگر برنامه‌ای داریم، بنابراین بسته الحاقی بعدی در حال تهیه است.»

اطلاعات بسیار کمی از محتوای بسته الحاقی Shattered Space بازی Starfield در دسترس است. به نظر می‌رسد که طرفداران باید منتظر یک به‌روزرسانی رایگان در ماه اوت ۲۰۲۴ بمانند که وسایل نقلیه زمینی را به بازی اضافه خواهد کرد. تا کنون، Starfield به به‌روزرسانی‌های بزرگی دست یافته است که بهبودها و ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه کرده‌اند. این بازی بر روی Xbox Series X|S و کامپیوتر قابل بازی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا