اخبار بازی

رونمایی از Civilization 7 در افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۴

به‌طور رسمی تایید شده است که ویدیو گیم‌پلی گسترده‌ای از بازی Sid Meier’s Civilization 7 در شب افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد، این بازی که جزو یکی از محبوب‌ترین‌ها در دنیای بازی‌های رایانه‌ای است، با گرافیک‌های به‌روز و امکانات جدید، انتظارهای بسیاری را برآورده خواهد کرد. این اطلاعات مهم برای طرفداران بازی Civilization 7 به عنوان یکی از پرطرفدارترین سری‌های بازی‌های استراتژیک، خبری خوشحال‌کننده است و امیدواریم که این عنوان جدید توانایی جلب توجه بیشتری را داشته باشد و بازیکنان را به خود جذب کند.با سرگرم پلاس همراه باشید.

مراسم گیمزکام با افتتاحیه در تاریخ ۲۰ اوت ۲۰۲۴ (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) و ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد. این رویداد توسط جف کیلی میزبانی خواهد شد و بازی‌های جدیدی معرفی خواهد شد. همچنین، اکثر آثاری که قبلا معرفی شده‌اند نیز در این مراسم قابل بازی خواهند بود.

برنامه‌ریزی شده است که اولین ویدیوی گیم‌پلی بازی در شب افتتاحیه گیمزکام منتشر شود. علاوه بر این، یک ویدیوی طولانی با مدت زمان بیش از بیست دقیقه در تاریخ ۲۱ اوت ۲۰۲۴ راس ساعت ۰۰:۰۰ به وقت تهران برای طرفداران قرار خواهد گرفت.

این ویدیو شامل گفتگو با اعضای تیم توسعه دهنده است و ویژگی های جدید بازی را برای مخاطبان توضیح می دهد. شرکت کنندگان در Gamescom می توانند از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ اوت ۲۰۲۴ (۳۱ مرداد الی ۴ شهریور ۱۴۰۳) بازی Sid Meier’s Civilization 7 را در غرفه توسعه دهنده تجربه کنند.

افرادی که از ۳۰ اوت تا ۲ سپتامبر ۲۰۲۴ در رویداد PAX West شرکت می‌کنند، فرصتی خواهند داشت تا بازی را تجربه کنند. این بازی در سال آینده برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر، منتظر آپدیت‌های آینده از طریق سرگرم پلاس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا