اخبار بازی

رونمایی از Wreckfest 2 همراه با تریلر هیجان‌انگیز

این تریلر جدید از بازی Wreckfest، که توسط شرکت THQ Nordic منتشر شده است، تصاویری جذاب و هیجان انگیز از گیم‌پلی و گرافیک بازی را نشان می‌دهد. این بازی که به شدت مورد انتظار هواداران این سبک بازی‌ها قرار دارد، با افزایش کیفیت و امکانات جدیدی برای کنسول‌های نسل جدید و کامپیوتر منتشر خواهد شد. امیدواریم که این دنباله جذاب و پرطرفدار، تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای برای بازیکنان فراهم کند.با سرگرم پلاس همراه باشید.

واقعیت این است که Wreckfest را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای آرکیدی دانست که در گذشته‌ای نه‌چندان دور منتشر شد. اخبار جدید نشان می‌دهد که استودیو Bugbear Entertainment و شرکت THQ Nordic اعلام کرده‌اند دنباله این بازی را منتشر خواهند کرد. Wreckfest 2 با انتشار یک تریلر جدید در رویداد اخیر تی‌اچ‌کیو نوردیک معرفی شد.

Wreckfest 2 با یک موتور فیزیک بهبود یافته، مکانیسم تخریب را تشدید کرده است. این بازی دارای یک قابلیت شخصی‌سازی جدید است که به بازیکنان امکان می‌دهد ماشین‌های رویایی خود را ایجاد کرده و آن‌ها را به‌صورت آنلاین به اشتراک بگذارند.

دانلود از آپارات

علاوه بر این، می‌توان منتظر بهبود حالت حرفه‌ای، اضافه شدن ویژگی‌های چندنفره جدید مانند سیستم حریف‌یابی بر اساس مهارت، پشتیبانی از اسپلیت-اسکرین، چالش‌های کوچک و رویدادهای دارای محدودیت زمانی نیز بود. بازی Wreckfest 2 به زودی برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا