اخبار بازی

نسخه جدید بازی Darksiders در حال توسعه است

این تیزر جدید که توسط THQ Nordic منتشر شده، تعداد زیادی از طرفداران بازی Darksiders را به وجد آورده است. این تیزر، نشانه ای از ادامه داستان هیجان انگیز و جذاب این سری محبوب بازی هاست. هواداران این سری بازی ها به شدت منتظر اطلاعات بیشتر در مورد این نسخه جدید هستند و امیدوارند که اطلاعات بیشتری از طریق THQ Nordic منتشر شود. این تیزر جدید نشان می دهد که بازی Darksiders به سرعت به سمت یک فصل جدید از ماجراهای مهیج و هیجان انگیز خود حرکت می کند و هواداران را برای یک تجربه بازی بی نظیر آماده می کند.با سرگرم پلاس همراه باشید.

در جدیدترین خبرهای بازی، THQ Nordic با انتشار تیزر جدیدی از نسخه بعدی Darksiders، شوکیس دیجیتالی خود را به پایان رساند. این تیزر یک غار آتشین را نشان می‌دهد که پر از مواد مذاب و گدازه‌ها است. سه موجود سنگی ناگهان درخشیده و به Horseman (سوارکار) اشاره می‌کنند. ویدیو با جمله “برای تاختن دیگری آماده باش” به پایان می‌رسد.

موجودات سنگی مورد بحث در واقع شورای Charred Council می‌باشند که در تمام نسخه‌های مجموعه بازی‌های دارک‌سایدرز حضور دارند. این موجودات قدرتمند مسئول حفظ تعادل بین سرزمین‌های بهشت و جهنم در طول جنگ بی‌پایانشان هستند. علاوه بر این، کلمه “سوارکار” به چهار سوار آخرالزمان یعنی War، Strife، Fury و Death اشاره دارد که به عنوان کاراکترهای قابل تجربه در مجموعه بازی‌های دارک‌سایدرز شناخته می‌شوند.

هنوز نمی‌دانیم که آیا همه چهار کاراکتر در بازی بعدی Darksiders حضور خواهند داشت یا نه، یا اینکه این نسخه تنها بر روی ماجراهای یک یا حتی دو شخصیت متمرکز خواهد بود مانند بازی Darksiders Genesis. تاریخ انتشار و پلتفرم‌های این بازی هنوز مشخص نیستند، اما ما می‌دانیم که استودیو Gunfire Games مسئول توسعه این نسخه است. این استودیو تجربه توسعه بازی Darksiders 3 و بازی Remnant 2 را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا