اخبار بازی

استودیوی بلیزارد تیمی جدید برای توسعه بازی‌های کوچک تشکیل داده است

این تیم جدید با هدف تولید بازی‌هایی با کیفیت بالا و تجربه‌ی جذاب برای بازیکنان در حال کار می‌کند. اعضای این تیم از توسعه‌دهندگان با تجربه و استعداد بالا تشکیل شده‌اند که به دنبال ایجاد بازی‌هایی منحصر به فرد و متفاوت هستند. امیدواریم که این تیم جدید بتواند با ایده‌های نوآورانه و خلاقانه خود، بازی‌هایی بی‌نظیر برای علاقمندان به بازی‌های ویدیویی ارائه دهد و جای خود را در صنعت بازی‌های رایانه‌ای به خوبی برای گذاشته باشد. با سرگرم پلاس همراه باشید.

به گزارش جدید منتشر شده توسط ویندوز سنترال، مایکروسافت و اکتیویژن تیم جدیدی در استودیوی Blizzard تشکیل داده‌اند که به توسعه بازی‌های کوچک‌تر متمرکز شده‌اند. این تیم مسئول تولید بازی‌های AA بر اساس فرنچایزهای معروف بلیزارد مانند Overwatch، World of Warcraft، StarCraft و سایر بازی‌ها خواهند بود.

اخیرا طرفداران متوجه شده‌اند که چند تن از کارمندان باسابقه استودیوی کینگ نام بلیزارد را به پروفایل لینکدین خود اضافه کرده‌اند. جز کوردن ادعا می‌کند که تیم جدید تحت هدایت بلیزارد بیشتر از کارمندان کینگ تشکیل خواهد شد؛ اما هنوز مشخص نیست که چه کارمندان دیگری خارج از کینگ ممکن است به تیم جدید بپیوندند.

با توجه به تجربه قبلی استودیوی کینگ در زمینه بازی‌های موبایل، کوردن احتمالی را پیش‌بینی می‌کند که تیم جدید Blizzard ممکن است از برنامه‌های موبایل ایکس باکس حمایت کند. اما تا کنون استودیوهای مورد بحث درباره تیم جدید یا پروژه‌های آینده آن‌ها اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند.

بسیاری از آی‌پی‌ها وجود دارند که تیم جدید می‌تواند به توسعه آن‌ها مشغول شود؛ مانند سری محبوب Diablo یا حتی Hearthstone. همچنین، به تازگی مایکروسافت اعلام کرده که با اضافه کردن جز کوردن به وسیله پستی در شبکه اجتماعی ایکس، می‌خواهد استودیوهای ایکس باکس به همکاری نزدیک‌تری دست یابند و از یکدیگر پشتیبانی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا