اخبار بازی

انتقادات تند توسعه‌دهنده Phantom Blade Zero از ایکس‌باکس

دلیل عدم عرضه بازی Phantom Blade Zero برای ایکس باکس، نه به خاطر این است که این عنوان به عنوان یک اختصاصی سونی منتشر خواهد شد. این تصمیم به دلیل دلایل فنی و تجاری دیگر است که سازندگان بازی انتخاب کرده‌اند. اما علاوه بر این، Phantom Blade Zero همچنین بر روی پلتفرم‌های دیگری نیز عرضه نخواهد شد، بنابراین تنها کاربران سونی می‌توانند از این عنوان لذت ببرند.با سرگرم پلاس همراه باشید.

در یک گزارش تازه که توسط یک رسانه برزیلی منتشر شده است، یکی از توسعه دهندگان بازی Phantom Blade Zero پس از حضور در همایش چاینا جوی ۲۰۲۴ انتقاداتی شدید را نسبت به اکوسیستم ایکس باکس ابراز کرده است. این توسعه دهنده قبلاً اعلام کرده بود که هیچ توافقی برای انتشار انحصاری با سونی ندارد، اما هنوز دلیلی برای عرضه بازی‌هایش به ایکس باکس نمی‌بیند.

به گفته یکی از توسعه‌دهندگان استودیو S-GAME در همایش چاینا جوی ۲۰۲۴، هیچ کس نیازی به پلتفرم‌هایی که فانتوم بلید زیرو روی آن‌ها عرضه می‌شود ندارد. این اظهارات در یک مطلب منتشر شده توسط رسانه برزیلی آمده است.

این توسعه‌دهنده ناشناس در مورد پلتفرم ایکس باکس صحبت می‌کرد و بر اساس گزارشاتش قبلا ادعا کرده بود که این پلتفرم در آسیا مورد توجه قرار نمی‌گیرد و مایکروسافت با ایجاد یک اکوسیستم پیچیده، تولید Phantom Blade Zero برای ایکس باکس‌های سری ایکس و اس را بسیار دشوار کرده است.

بازی بلک میث: ووکانگ در تاریخ ۳۰ مرداد برای پلی استیشن ۵ و کامپیوتر منتشر خواهد شد، همچنین بازی فانتوم بلید زیرو نیز در سال ۲۰۲۶ منتشر خواهد شد. این دو بازی در این گزارش ذکر شده است زیرا استودیو S-GAME و Game Science اعلام کرده‌اند که این بازی‌ها برای ایکس باکس منتشر نخواهند شد. اما برخلاف گزارش خبرنگار این رسانه، این موضوع به دلیل قرارداد انحصاری با سونی نیست.

آنها فقط اعتقاد دارند که هیچ کس به پلتفرم ایکس باکس نیاز ندارد و البته این ممکن است رابطه استودیوها با ایکس باکس را نیز تحریک کند. در هر صورت، هیچ کس نمی‌تواند انکار کند که فروش کنسول‌های ایکس باکس به شدت کاهش یافته است و مایکروسافت تمرکز خود را بر روی سرویس استریم و راهکارهای ابری بازی‌ها قرار داده است، پس کسی نمی‌تواند پیش بینی کند که چه اتفاقی خواهد افتاد. ممکن است حتی ایکس باکس هم به ایکس باکس نیازی نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا