اخبار بازی

انتشار اولین تریلر گیم‌پلی بازی Titan Quest 2

سرانجام پس از گذشت یک سال از انتشار اولین تصاویر و اطلاعات مربوط به بازی Titan Quest 2، تریلر گیم‌پلی رسمی این بازی منتشر شد. این تریلر نشان دهنده اصلی بازی، گیم‌پلی و داستان جدید این عنوان مورد انتظار است که باعث شده تا طرفداران بازی هیجان زده شوند. اطلاعات بیشتر در مورد این بازی و تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نشده است، اما انتشار تریلر گیم‌پلی این بازی نشان از نزدیک بودن انتشار آن دارد. امیدواریم که این بازی تمام انتظارات طرفداران را برآورده کند و به یکی از محبوب‌ترین عناوین سال تبدیل شود.با سرگرم پلاس همراه باشید.

سال گذشته، استودیو گریملور گیمز بازی Titan Quest 2 را معرفی کرد. در آن زمان، اطلاعات کمی از بازی منتشر شده بود و هیچ ایده‌ای از آن نداشتیم؛ اما به تازگی، اولین تریلر گیم‌پلی رسمی بازی منتشر شد. تاریخ انتشار هنوز مشخص نیست، اما در تریلر می‌توان به مکانیک‌های گیم‌پلی بازی نگاهی انداخت. این ویدیو در رویداد اخیر THQ Nordic Digital منتشر شد و طرفداران مجموعه را بسیار هیجان‌زده کرد.

در این تریلر، ما شاهد بسیاری از مبارزات مهیج هستیم و تیم سازنده قصد دارد انواع بیلدهای منحصر به فردی که می‌توانید بسازید را به شما نشان دهد. دشمنان نیز طراحی‌های بسیار خوبی دارند و مبارزه با آن‌ها بسیار لذت‌بخش خواهد بود. به گفته‌ی سازنده، انتخاب سلاح‌ها و تجهیزات برای بیلد شما کلید موفقیت در Titan Quest 2 خواهد بود. اطلاعاتی درباره‌ی تاریخ انتشار این بازی هنوز منتشر نشده است، اما استودیو سازنده تایید کرده که بازی Titan Quest 2 در مراسم گیمزکام امسال قابل بازی خواهد بود.

دانلود از آپارات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا