اخبار بازی

اظهار نظر رسمی سازنده Phantom Blade Zero در مورد ایکس‌باکس

توسعه‌دهنده بازی Phantom Blade Zero اعلام کرد که نسخه ایکس باکس این بازی را رد نکرده است و این به معنای آن است که بازی Phantom Blade Zero برای کنسول ایکس باکس منتشر خواهد شد. این اعلان مهم برای طرفداران این بازی است و نشان دهنده این است که آن‌ها به زودی می‌توانند این بازی هیجان‌انگیز را در کنسول خود تجربه کنند. این خبر برای جامعه گیمرها خوشحال‌کننده است و منتظر انتشار بازی Phantom Blade Zero برای ایکس باکس هستند.با سرگرم پلاس همراه باشید.

احتمالا اخیرا یک گزارش از قول یک توسعه‌دهنده ناشناس در مورد استودیو S-GAME منتشر شد که ادعا کرده بود نسخه ایکس باکس از بازی Phantom Blade Zero منتشر نمی‌شود زیرا کسی به آن نیازی ندارد. اما استودیو خود اکنون در یک بیانیه رسمی این ادعا را رد کرده و درباره این موضوع صحبت کرده است.

بیانیه استودیو S-GAME اعتبار این گزارش را زیر سوال برده و اعلام کرده که تصریحات مربوط به ایکس باکس، «ارزش‌ها و فرهنگ این استودیو را نمایندگی نمی‌کند». این استودیو اظهار کرده است که در حال تلاش است تا بازی فانتوم بلید زیرو را برای همه در دسترس قرار دهد و هیچ پلتفرمی را نادیده نمی‌گیرد.

آن‌ها اعلام کردند که به صورت فشرده بر روی توسعه و انتشار بازی در جبهه‌های مختلف کار می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که حداکثر تعداد گیمر ممکن از بازی لذت ببرند، سود کنند.

استودیو S-GAME اخیرا یک نمایش کوتاه از گیم‌پلی بازی خود را در همایش چاینا جوی ۲۰۲۴ منتشر کرد و قرار است که یک نمایش دیگر در اواخر این ماه در همایش گیمزکام نیز برگزار شود.

فانتوم بلید زیرو یک بازی اکشن و ماجراجویی است که در حال حاضر برای پلی استیشن ۵ و کامپیوتر در حال توسعه است. این بازی با گرافیک بسیار بالا و داستان جذابی که در یک دنیای فانتزی و تاریک روایت می‌شود، بازیکنان را به یک سفر هیجان‌انگیز و پر از چالش می‌برد.

در Phantom Blade Zero بازیکنان در نقش یک شخصیت شورشی و قهرمان قرار می‌گیرند که بیرون از قلمروشان به نام فانتوم‌ها برای نجات دنیای خود از تهدیدات مختلف وارد عمل می‌شود. این بازی با گیم‌پلی سریع و هیجان‌انگیز خود، بازیکنان را درگیر خود می‌کند و آنها را به تصمیم‌های دشوار و تاکتیکی می‌کشاند.

همچنین، فانتوم بلید زیرو با سیستم بازی‌های چندنفره آنلاین خود، امکان بازی با دوستان و دیگر بازیکنان را نیز فراهم می‌کند. این امکان به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با دیگران رقابت کنند و تاکتیک‌های جدیدی را برای شکست دشمنان خود آزمایش کنند.

با توجه به تمامی ویژگی‌های جذاب و هیجان‌انگیز فانتوم بلید زیرو، انتظار می‌رود که این بازی توانایی جذب تعداد زیادی از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و ماجراجویی را داشته باشد و به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سال تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا