اخبار بازی

تاریخ انتشار تریلر گیم‌پلی Kingdom Come: Deliverance 2 مشخص شد

استودیو وارهورس، توسعه‌دهنده بازی محبوب Kingdom Come: Deliverance، اخیراً تریلر گیم‌پلی جدید و جزئیات بیشتری از نسخه دوم این بازی را منتشر کرده است. این بازی با محیط‌های وسیع و جزئیات دقیق، داستان‌گویی غنی و گرافیک بی‌نظیر، توانسته است جای خود را در دل‌های علاقمندان به بازی‌های نقش‌آفرینی باز کند. اما اکنون با اعلام اطلاعات جدید از طرف استودیو، طرفداران بازی Kingdom Come: Deliverance 2 برای انتشار نسخه دوم بازی Kingdom Come: Deliverance به انتظار می‌مانند و منتظرند تا نسخه جدید این بازی به بازار عرضه شود.با سرگرم پلاس همراه باشید.

در آخرین خبرهای بازی، ما متوجه شدیم که استودیو Warhorse Studios قصد دارد بازی Kingdom Come: Deliverance 2 را قبل از انتشار به Gamescom معرفی کند. تیزر گیم‌پلی این بازی در جریان افتتاحیه Gamescom در تاریخ ۳۰ مرداد (۲۰ اوت) نمایش داده خواهد شد و یک تریلر گیم‌پلی ۲۰ دقیقه‌ای در تاریخ ۳۱ مرداد (۲۱ اوت) منتشر خواهد شد. پیشنمایش رسانه‌ها در همین تاریخ در دسترس خواهد بود و نسخه دمو بازی از تاریخ ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور (۲۱ تا ۲۵ اوت) برای شرکت‌کنندگان قابل تجربه خواهد بود.

در بازی Kingdom Come: Deliverance 2، داستان در سرزمین بوهم قرن ۱۵ اتفاق می‌افتد و باز هم با کنترل هنری اسکالیتز، بازیکن‌ها را به خود جلب می‌کند. در این بازی، هدف اصلی از دست گرفتن انتقام قتل والدین است. قهرمان داستان در حین ماجراجویی با چند شخصیت معروف مانند پادشاه مجارستان و ژیگموند یا روباه سرخ روبرو خواهد شد. همچنین، بازیکنان می‌توانند در طول بازی فعالیت‌های مختلفی مانند تیراندازی با کمان و آهنگری را انجام دهند.

مبارزات بازی Kingdom Come: Deliverance 2 همچنان به صورت اول‌شخص ادامه خواهد داشت و هنری در نبردها از سلاح‌های مربوط به دوران تاریخی خود استفاده می‌کند، از جمله پتک، شمشیر و کمان. این بازی اکشن نقش‌آفرین جهان‌باز، در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ برای کاربران پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و اس، و کامپیوتر منتشر خواهد شد. احتمالا این بازی در رویداد گیمزکام به طور رسمی معرفی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا