اخبار بازی

امکان تولید دنباله‌ای برای بازی Shadows of the Damned

استودیو Grasshopper، که تاکنون با عناوین موفقیت‌آمیزی همچون بازی Shadows of the Damned شهرت دارد، در حال حاضر در حال توسعه دنباله‌ای برای این بازی است. این استودیو امیدوار است که با انتشار نسخه ریمستر شاده‌ی Shadows of the Damned، علاقه‌مندان را برای بازی دنباله‌ی آن به خود جذب کند. این پروژه جدید در حال حاضر در دست توسعه است و امیدواریم که به زودی جزئیات بیشتری از آن منتشر شود.با سرگرم پلاس همراه باشید.

بیش از ۱۰ سال از عرضه بازی Shadows of the Damned گذشته است، اما استودیو Grasshopper Manufacture در حال کار بر روی نسخه ریمستر آن است تا دوباره این سری را به زندگی بخشد. قبل از معرفی Shadows of the Damned: Hella Remastered، بسیاری از طرفداران حتی فکر به توسعه یک ریمستر را غیرممکن می‌دانستند، اما تیم Grasshopper باور دارد که اگر بازخورد و استقبال از این نسخه به حد قابل قبولی برسد، راه برای ساخت یک دنباله نیز باز خواهد شد.

در مصاحبه اخیر خود با مجله Gematsu، گوئیچی سودا، کارگردان و بنیان‌گذار استودیو Grasshopper که با نام Suda51 شناخته می‌شود، درباره احتمال توسعه دنباله بازی Shadows of the Damned پس از انتشار ریمستر آن صحبت کرد. او اعتقاد دارد که اگر ریمستر بازی به اندازه کافی موفق باشد و کیفیت مناسبی ارائه دهد، استودیو ممکن است در آینده به توسعه دنباله آن فکر کند. سودا اظهار کرد: “اگر ریمستر بازی به اندازه کافی موفق باشد و تعداد زیادی طرفدار داشته باشد، حداقل در آینده به ساخت دنباله Shadows of the Damned فکر خواهیم کرد.”

با توجه به اینکه Shadows of the Damned یک مجموعه کاملا فراموش شده به حساب می‌آید و تا قبل از معرفی ریمستر آن کاملا در سکوت خبری قرار داشت، طرفداران نباید امید زیادی برای توسعه ریمستر آن داشته باشند. همچنین احتمال شروع ساخت دنباله این بازی به امکانات ریمستر آینده آن گره خورده است.

بازی Shadows of the Damned: Hella Remastered به صورت همزمان در تاریخ ۱۰ آبان ۱۴۰۳ (۳۱ اکتبر ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا