اخبار بازی

بازی Black Myth: Wukong به مرحله نهایی تولید رسید

استودیو گیم ساینس با انتشار توییت جدیدی از پایان مراحل توسعه بازی اکشن نقش‌آفرینی Black Myth: Wukong خبر داد و اعلام کرد که بازی بزودی آماده‌ی انتشار خواهد بود. این بازی که بر اساس داستان سندوق قرمز و داستان مشهور جهان باستانی چین، سون وو کونگ ساخته شده است، با گرافیک بسیار بالا و گیم پلی اعتیادآور خود، انتظارات بسیاری را از طرف بازیکنان جلب کرده است. با سرگرم پلاس همراه باشید.

تیم توسعه‌دهنده این بازی اعلام کرده است که بازی Black Myth: Wukong یک تجربه‌ی فوق‌العاده‌ی بازی را برای علاقمندان به بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی فراهم خواهد کرد. منتظر باشید تا این بازی جذاب و هیجان‌انگیز به دست شما برسد و شما را به دنیای فراموش نشدنی و جذاب Black Myth: Wukong بکشاند.

اطلاع پیدا کردیم که استودیو Game Science اعلام کرده است که مراحل توسعه بازی Black Myth: Wukong به پایان رسیده است و این بازی در زمان مقرر عرضه خواهد شد. این اعلان از طریق یک توییت جدید انجام شده و استودیو از شکیبایی طرفدارانش سپاسگزاری کرده است.

استودیو گیم ساینس اعلام کرد که تیم توسعه در حال کار بر روی مرحله نهایی تجربه، آزمون و آماده‌سازی بازی Black Myth: Wukong است. این استودیو اعلام کرد که تریلر جدید از این بازی روز پنج‌شنبه، ۱۸ مرداد ساعت ۵:۳۰ به‌وقت ایران منتشر خواهد شد. این بازی یک تجربه تک‌نفره با داستان جذاب و گیم‌پلی منحصربه‌فرد است و استودیو تا زمان عرضه بازی، از افشای جزئیات بیشتر خودداری خواهد کرد.

بازی Black Myth: Wukong در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ (۲۰ اوت ۲۰۲۴) برای کاربران پلی استیشن ۵ و کامپیوتر منتشر خواهد شد و در زمان نامعلومی به ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتقل خواهد شد. این بازی با استفاده از آنریل انجین ۵ توسعه یافته و در زمان عرضه از فناوری‌های Path Tracing و DLSS 3.5 پشتیبانی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا