اخبار بازی

جنا اورتگا به فیلم جدید جی. جی. آبرامز پیوست

جنا اورتگا، بازیگر موفق و محبوب سینما، در حال حاضر در حال مذاکره برای نقش اصلی در فیلم بعدی معروف جی. جی. آبرامز است. این فیلم که توسط تیم بازیگری حرفه ای به رهبری گلن پاول ساخته خواهد شد، یکی از پروژه‌های پرطرفدار و مورد انتظار سال است.با سرگرم پلاس همراه باشید.

بازی اورتگا در این فیلم نقش یک شخصیت اصلی و حیاتی را بازی خواهد کرد و این نقش او را به چالش خواهد کشید. او در حال آماده‌سازی و آموزش برای این نقش است و به دنبال بهترین نحوه‌های برای به تصویر کشیدن شخصیتش در این فیلم است.

تا کنون جنا اورتگا با بازی در فیلم‌های موفقی همچون “جاده‌ی ۱۲۲” و “زیر آسمان هیجان‌انگیز” به شهرت و موفقیت دست یافته است و این نقش جدید نیز امیدوار است که به او کمک کند تا به ارتقای بیشتری برسد و نامش را در هالیوود بیشتر جا بندازد.

در آخرین خبرهای سینما و تلویزیون، گفته شده که جنا اورتگا، بازیگر سریال Wednesday، در حال مذاکره نهایی برای بازی در فیلم بعدی جی. جی. آبرامز به نام Anyone but You است. این فیلم بی‌نام توسط شرکت برادران وارنر ساخته می‌شود و داستان زندگی یک زوج جوان در برابر یک موجود فراطبیعی را روایت می‌کند.

وظیفه نویسندگی و کارگردانی این فیلم توسط جی. جی. آبرامز برعهده دارده است. او که قبلاً فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker را کارگردانی کرده بود، این‌بار به عنوان تهیه‌کننده پروژه فعالیت خواهد کرد. این فیلم تحت عنوان Star Trek (پیشتازان فضا) تولید و منتشر خواهد شد و جی. جی. آبرامز به عنوان کارگردان آن انتخاب شده است.

در حال حاضر، جنا اورتگا در فصل دوم سریال Wednesday شرکت دارد و قبل از این، در فیلم Beetlejuice به کارگردانی تیم برتون و فیلم جی.جی. آبرامز بازی کرده است که در تاریخ ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ (۴ سپتامبر ۲۰۲۴) به نمایش درآمد. او همچنین در فیلم Klara and the Sun به کارگردانی تایکا وایتیتی و فیلم کمدی سیاه Death of a Unicorn نیز حضور دارد.

گلن پاول اخیرا در فیلم “تویسترز” به کارگردانی لی آیزاک چانگ حضور داشت که نقدهای مثبت منتقدان را جلب کرد. این بازیگر همچنین نقشی در بازساخت “مرد دویدن” به کارگردانی ادگار رایت، بر اساس رمانی با همین نام اثر استیون کینگ ایفا می‌کند. پس از اجرای او در “تاپ گان: ماوریک”، گلن پاول ممکن است دوباره با تام کروز در پیوسته این فیلم شرکت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا