اخبار بازی

بازی Dune: Awakening به گیمزکام می‌آید

جف کیلی، تهیه‌کننده و کارگردان معروف، اعلام کرد که طرفداران می‌توانند منتظر پخش تریلر گیم‌پلی طولانی و جذاب بازی Dune: Awakening در افتتاحیه گیمزکام باشند. این بازی که ببین مورد انتظار بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی است، با گیم‌پلی‌های منحصر به فرد و داستان جذاب خود توانسته است بسیاری را به خود جذب کند. این تریلر گیم‌پلی طولانی، به طرفداران این بازی فرصت می‌دهد تا از نگاه نزدیک‌تری به بازی و شخصیت‌های آن برخوردار شوند و از تجربه تازه‌ای از دنیای فیلم و بازی Dune: Awakening بهره‌مند شوند. این خبر برای طرفداران بازی‌های ویدیویی، یک خبر بسیار شگفت‌آور و هیجان‌انگیز است و منتظر مشاهده این تریلر گیم‌پلی هیجان‌انگیز هستند.با سرگرم پلاس همراه باشید.

افتتاحیه گیمزکام، رویداد بزرگ بعدی صنعت بازی‌های ویدیویی است که به‌زودی برگزار خواهد شد. هر روز که به Gamescom Opening Night Live نزدیک‌تر می‌شویم، جزئیات بیشتری از بازی‌های حاضر در این رویداد به طرفداران اعلام می‌شود. اخبار جدید حاکی از این است که یک بازی دیگر نیز در این رویداد حضور خواهد داشت.

جف کیلی اعلام کرد که در Gamescom ONL، بازی Dune: Awakening از شرکت Funcom به نمایش گذاشته خواهد شد. این رویداد ساعت ۲۱:۳۰ سه‌شنبه ۳۰ مرداد برگزار می‌شود و شرکت فان‌کام یک تریلر گیم‌پلی طولانی از بازی جهان-باز تل‌ماسه را به نمایش خواهد گذاشت.

در افتتاحیه گیمزکام، آثار دیگری مانند بازی Monster Hunter Wilds، بازی Kingdom Come: Deliverance 2 و بازی Civilization 7 نیز معرفی شدند. Dune: Awakening نیز در حال توسعه برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر است، اما هنوز تاریخ انتشاری مشخص نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا