اخبار بازی

فال گایز راهی فورتنایت می‌شود

اپیک گیمز به تازگی اعلام کرده است که بازی محبوب فورتنایت، با نام جدید “فال گایز” به تجربه بازیکنان اضافه خواهد شد. این حالت جدید، با محدودیت زمانی، به بازی اضافه خواهد شد تا بازیکنان به چالش‌های جدیدی روبرو شوند و تجربه‌ی جدیدی از بازی را تجربه کنند. این اعلامیه باعث هیجان و شور و هیجان در جامعه‌ی گیمرها شده است و منتظریم تا این حالت جدید را تجربه کنیم و به دنیای هیجان‌انگیز Fortnite با فال گایز پیوسته و لذت ببریم.با سرگرم پلاس همراه باشید.

اخیرا یکی از افشاگران Fortnite اعلام کرد که همکاری بین فال گایز و فورتنایت در حال انجام است و این خبر به‌طور رسمی تایید شده است. در یک بیانیه مطبوعاتی و رسمی اپیک گیمز اعلام شده است که “وقت افشای راز فرا رسیده است! فال گایز امروز و با شش جزیره ساخته شده توسط مدیاتونیک و قابلیت انتشار جزایر جدید فال گایزی برای توسعه‌دهندگان وارد اکوسیستم فورتنایت می‌شود!”

در ادامه، به‌روزرسانی Where We Fallin از الان تا نسخه ۳۱.۰۰ که در تاریخ ۱۵ اوت (۲۵ مرداد) منتشر می‌شود، روی جزیره بتل رویال Fortnite سایه می‌اندازد. بازیکنان باید یکی از چندین بت لوبیایی را که در آرنای کلاسیک کورت پنهان شده‌اند پیدا کنند تا به یک لوبیای فال گایز تبدیل شوند و به مانع پرشی در آسمان برسند. بدوید، مانع را رد کنید

شیرجه بزنید، بپرید و روی این مسیر برای بررسی ماموریت‌های Where We Fallin و کسب پاداش‌ها تلاش کنید! بازیکنان سه فرصت برای ثبت زمان خود در هر مسابقه بتل رویال دارند اما فقط می‌توانند هر بار مسیر یک مسابقه را کامل کنند. تکمیل مسیر در مدت زمانی محدود ۱۲۰ ثانیه‌ای برای بقیه مسابقه به شما پاداش می‌دهد.

در این به‌روزرسانی بازی فال گایز، سه جزیره جدید به نام‌های Falling Up، Tumble Towers و Blunderdome توسط مدیاتونیک ساخته شده‌اند. همچنین سه جزیره دیگر به نام‌های Hex-A-Gone، Bean Circuit و Pegwin Pickup توسط استودیو ۵۶۸ و اسپیرال ساخته شده‌اند. این جزایر اکنون در ردیف «فال گایز» در بخش دیسکاور Fortnite قرار دارند و کدهای آن‌ها را می‌توانید در وبلاگ فورتنایت مشاهده کنید.

توسعه‌دهندگان بازی Fortnite اکنون می‌توانند جزایر فال گایز را در این بازی منتشر کنند. ابزارهای لازم برای این کار از تاریخ ۲ مرداد در سایت‌های UEFN و Creative برای آن‌ها فعال شده است. جزایری که ساخته و منتشر می‌شوند ممکن است برای قرار گرفتن در بخش دیسکاور Fortnite واجد شرایط باشند.

لباس‌های Fortnite بازیکنان اکنون می‌توانند در لابی و رختکن بازی انتخاب شوند. اگر یک جزیره فال گایز برای بازی انتخاب شود، لباس لوبیایی فال گایز را می‌توانید انتخاب کنید. ظاهر این لباس بستگی به انتخاب شما دارد و پس از خروج از جزیره فال گایز به لباس فورتنایت خود باز می‌گردد. اگر لباسی که انتخاب می‌کنید یکی از لباس‌های اورجینال فال گایز نباشد، ظاهر آن به شکل یک لباس ساده تبدیل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا