اخبار فیلم و سریال

بازیگر Black Panther در ۷۲ سالگی چشم از جهان فروبست

ما با ناراحتی و تاثر فراوان متوجه شدیم که بازیگر Black Panther، در سن ۷۲ سالگی از دنیا رفته است. این اتفاق ناگوار برای همه طرفداران سینما و هنر، یک خبر غم انگیز است که قلب همه را شکسته است. او با بازی های بی نظیر و تلفیقی از استعداد و شخصیت، جایگاه ویژه ای در صنعت سینما و هنر داشت و همواره به یاد ماندنی خواهد بود. برای خانواده و دوستان او، این از دست دادن بزرگی است که تسلی و صبر برای آنها آرزو می کنیم. به امید آرامش روح او و خاطرات زیبا از او، همه ما از این اتفاق دردناک عمیقا متاسفیم.با سرگرم پلاس همراه باشید.

بازیگر Black Panther، کانی چیوم، در سن ۷۲ سالگی درگذشت. او نقش‌های متعددی در تلویزیون آفریقای جنوبی بازی کرده بود و خانواده‌اش در اینستاگرام بیانیه‌ای در مورد این مصیبت منتشر کردند. بازیگر Black Panther در تاریخ ۵ ژوئن ۱۹۵۲ در شهر ولکام کشور آفریقای جنوبی به دنیا آمد و پنجمین فرزند از یک خانواده ۹ فرزنده بود.

پیش از ورود به حرفه بازیگری، او تحصیلات خود را در رشته پرستاری به پایان رسانده و در سال ۱۹۷۶ موفق به کسب درجه معلمی شد. کانی چیوم در طول فعالیت هنری خود، جوایز متعددی را از جمله جایزه NTVA Avanti برای بهترین بازیگر زن درام در سال ۲۰۰۰ به افتخار خود انداخت. سپس در سال ۲۰۰۹ نیز جایزه SAFTA برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک درام را به دست آورد.

پس از انتشار خبر مرگ بازیگر Black Panther، آفریقای جنوبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «تسلیت صمیمانه خود را به خانواده، دوستان و همکاران این بازیگر افسانه‌ای اعلام می‌کنیم. کارهای برجسته او همیشه در یادها باقی خواهد ماند.» همچنین، خانواده کانی چیوم در اکانت اینستاگرام او نوشتند: «با تأسف از درگذشت بازیگر برنده جوایز بین‌المللی، کانی چیوم، خبر می‌دهیم و از شما می‌خواهیم که در شرایط کنونی به حریم خصوصی ما احترام بگذارید. جزئیات بیشتری را در آینده با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا