اخبار فیلم و سریال

دنباله فیلم Wolfs با بازی برد پیت و جرج کلونی ساخته می‌شود

اپل که اخیراً تاریخ پخش فیلم Wolfs از این شبکه را اعلام کرده است، اعلام کرد که دنباله این فیلم کمدی به نام “Wolfs 2” در حال تولید است. این فیلم نیز با بازیگران معروفی همچون برد پیت و جرج کلونی در دست ساخت و قرار است به زودی به نمایش درآید. تیم فیلمسازی این فیلم اعلام کرده است که داستان جالب و جذابی برای این دنباله آماده کرده‌اند که منتظر آن هستیم تا طرفداران سینما بتوانند از تماشای آن لذت ببرند.با سرگرم پلاس همراه باشید.

در آخرین خبرهای سینما و تلویزیون، جزئیات جدیدی از فیلم Wolfs منتشر شده است. این فیلم کمدی برای اولین بار در جشنواره فیلم ونیز به نمایش عمومی درآمده و اپل به طور رسمی تایید کرده است که دنباله این فیلم را تولید خواهد کرد. جان واتس به عنوان کارگردان و نویسنده و برد پیت و جرج کلونی به عنوان بازیگران اصلی، دوباره در فیلم Wolfs 2 حضور خواهند داشت. با این حال، پیت و کلونی هنوز قراردادی برای حضور در این فیلم بسته نکرده‌اند.

همچنین برنامه اکران فیلم Wolfs تغییر کرده است و این فیلم در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴ (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) توسط سونی پیکچرز اکران خواهد شد و سپس در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴ (۶ مهر ۱۴۰۳) از شبکه اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد. این تغییر در برنامه بزرگی است که اپل انجام داده است، هرچند دلیل دقیق آن هنوز مشخص نیست، اما احتمالا به دلیل عملکرد ضعیف فیلم‌های این شبکه در صنعت سینمایی بوده است.

بر اساس خلاصه داستان ارائه شده از فیلم Wolfts، جرج کلونی نقش یک کارچاق‌کن حرفه‌ای را بازی می‌کند که برای پوشاندن یک جرم سطح بالا در یک شب استخدام شده است. اما وقتی که کارچاق‌کن دوم (برد پیت) ظاهر می‌شود، این دو فرد مجبور می‌شوند با هم همکاری کنند. آن‌ها متوجه می‌شوند که این شب برای آن‌ها غیرقابل پیش‌بینی است و از کنترل آن‌ها خارج می‌شود، به طریقی که هیچ‌کدام انتظار آن را ندارند.

جان واتس، کارگردان سه‌گانه مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، وظیفه نوشتن و کارگردانی فیلم Wolfs را بر عهده داشته است. انتظار می‌رفت که این فیلم کمدی به یک مجموعه تبدیل شود. بازیگرانی همچون جرج کلونی، برد پیت، ایمی رایان، آستین آبرامز، پورنا جاگاناتان، ایرینا دوبوا، راب ریدل و حسنی ریزو نیز در این فیلم حضور داشته‌اند و نقش‌های خود را بازی کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا