اخبار بازی

آغاز فصل پنجم بازی Diablo 4

شرکت بلیزارد اعلام کرده است که فصل پنجم بازی محبوب خود، بازی Diablo 4، تحت عنوان Season of the Infernal Hordes راه اندازی خواهد شد. این فصل جدید با تمرکز بر روی نیروهای شیطانی و دشمنان شوم، به بازیکنان فرصتی جدید برای مبارزه با تهدیدات وحشتناک و پیشرفت در دنیای تاریک و خطرناک Diablo 4 خواهد داد. انتظار می رود که این فصل جدید از بازی، با اضافه شدن محتواهای جذاب و چالش برانگیز، تجربه‌ی هیجان‌انگیز و فوق‌العاده‌ای را برای طرفداران Diablo 4 فراهم کند.با سرگرم پلاس همراه باشید.

در اخبار جدید بازی، Blizzard اعلام کرد که فصل پنجم بازی Diablo 4 با نام Season of the Infernal Hordes آغاز شده است و یک تریلر جدید برای آن منتشر کرده است. این فصل شامل یک حالت جدید با نام اینفرنال هوردز است که شامل امواج دشمنان شیطانی است. این امواج از شیاطین باعث می‌شود که بازیکنان برای شکار و دریافت پاداش‌های ارزشمند به چالش کشیده شوند.

تماشای تریلر در یوتیوب

بازیکنان در هر دو دنیای Seasonal و Eternal می توانند به صورت تکی یا به همراه دوستان خود در حالت Infernal Hordes با امواج شیاطین روبرو شوند و سعی کنند تا Burning Aether را جمع آوری کنند. این حالت اولین بار از طریق مأموریت های فصلی در منطقه Seasonal و یک سری مأموریت کوتاه در منطقه Eternal در دسترس قرار خواهد گرفت.

سیاه‌چاله‌های Hellbreach در Seasonal Realm یافت می‌شوند و با حالت اینفرنال هوردز آشنا می‌کنند. فصل پنجم بازی دیابلو ۴ بیش از ۵۰ آیتم منحصربه‌فرد و افسانه‌ای را معرفی می‌کند که قدرتی بی‌حدوحصر به بازیکنان می‌دهد. این سلاح‌ها پس از پایان فصل همچنان در هر دو قلمرو قابل دسترسی خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا