اخبار فیلم و سریال

آثار جدید نتفلیکس لو رفت؛ از فصل دوم آرکین تا انیمه ترمیناتور

این لیک بزرگ شبکه نتفلیکس را در معرض خطر قرار داده است و باعث شده است تا آثار محبوبی همچون تمامی قسمت‌های فصل دوم انیمیشن آرکین و انیمه ترمیناتور به صورت غیرقانونی منتشر شوند. این موضوع باعث ناراحتی و نگرانی بسیاری از طرفداران این آثار شده است و شبکه نتفلیکس در حال بررسی و رسیدگی به این موضوع بوده و تلاش می‌کند تا برای جلوگیری از وقوع اتفاقات مشابه در آینده، اقدامات لازم را انجام دهد. با سرگرم پلاس همراه باشید.

در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس با یک لیک بزرگ روبرو شده است. به تازگی، ویدیوهای با کیفیت پایین از انیمه‌ها و انیمیشن‌های جدید و آینده نتفلیکس در شبکه‌های اجتماعی ایکس، ۴chan و تورنت مانند Nyaa Torrents منتشر شده‌اند. در ابتدا، Anime News Network گزارش داد که قسمت‌های ۱، ۳ و ۴ انیمه Ranma، شش قسمت اول انیمه Dandadan، تمامی قسمت‌های انیمه Terminator Zero و انیمه Mononokee فاش شده‌اند.

البته نتفلیکس تنها سرویس استریمری نیست که با لیک شدن اپیزودهای آثار خود مواجه می‌شود و قسمت ابتدایی فصل سوم انیمه Re: Zero نیز افشا شده است. به علاوه، تمامی قسمت‌های فصل دوم انیمیشن Arcane نیز به صورت غیرقانونی منتشر شده‌اند. همانطور که در لیک‌های گذشته مشاهده شده است، قسمت‌های مختلف فصل دوم انیمیشن آرکین با کیفیت پایینی منتشر شده‌اند و هر یک از آنها دارای علامت تجاری «For Internal Use» و حاشیه نویسی برای موسیقی و جلوه‌های صوتی هستند.

به اعلام نتفلیکس، یکی از همکاران شرکت مسئول لیک بزرگی بوده و در حال بررسی دلیل این اتفاق می‌باشند. این شبکه در تلاش برای حذف تمامی ویدیوها و تصاویر فاش شده در اینترنت موفقیت‌آمیز بوده و انیمه Terminator Zero در تاریخ ۲۹ آگست ۲۰۲۴ از نتفلیکس پخش خواهد شد. همچنین، انیمه Dandadan از ماه اکتبر ۲۰۲۴ و فصل دوم انیمیشن Arcane از ماه نوامبر ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته خواهند شد.

۳ دیدگاه

  1. چقدر هیجان‌انگیز که آثار جدید نتفلیکس لو رفته! فصل دوم آرکین و انیمه ترمیناتور واقعاً جالب به نظر می‌رسند. منتظرم ببینم این پروژه‌های جدید چه ویژگی‌های تازه‌ای دارن و چه تاثیری روی طرفدارانشون می‌ذارن.

  2. اینکه آثار جدید نتفلیکس مثل فصل دوم آرکین و انیمه ترمیناتور لو رفته، واقعا هیجان‌انگیزه. به نظر می‌رسه که نتفلیکس داره برنامه‌های جذابی برای آینده داره و مطمئناً این پروژه‌ها به محبوبیت بیشتری خواهند رسید.

  3. خبر لو رفتن آثار جدید نتفلیکس مثل فصل دوم آرکین و انیمه ترمیناتور نشون‌دهنده اینه که نتفلیکس داره با قدرت به مسیرش ادامه می‌ده. این پروژه‌ها می‌تونن تجربه‌های سرگرم‌کننده و جدیدی رو برای طرفدارانشون به ارمغان بیارن. منتظرم ببینم چه تغییراتی در انتظارمون هست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا