اخبار بازی

امکان پیاده شدن از هواپیما در Microsoft Flight Simulator 2024

این امکان جدید برای طرفداران بازی فرصتی جذاب برای کاوش و بررسی محیط‌های مختلف در بازی فراهم کرده است. با پیاده شدن از هواپیما، شما می‌توانید به زمین نزدیک‌تر شده و به آرامی از طبیعت و ساختمان‌ها لذت ببرید. این امکان برای علاقه‌مندان به هواپیماپرواز و تجربه سفرهای هوایی، تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیز خواهد بود. به زودی با انتشار نسخه جدید این بازی، شما نیز می‌توانید این تجربه فوق‌العاده را به صورت واقعیت مجازی تجربه کنید. با سرگرم پلاس همراه باشید.

به نظر می‌رسد Microsoft Flight Simulator 2024 یک دنباله امیدوارکننده برای نسخه قبلی خواهد بود و هر چه بیشتر درباره آن می‌آموزیم، این موضوع واضح‌تر می‌شود. این بازی قرار است ویژگی‌های جدید و قابل‌توجه‌ای را به مخاطبان خود ارائه دهد؛ مانند امکان خروج از هواپیما و گشت‌و‌گذار در محیط.

بله، درست متوجه شدید. پرواز و هوانوردی به وضوح قلب و روح Microsoft Flight Simulator 2024 خواهند بود؛ اما در گفت‌وگو با رسانه PC Gamer، رئیس آی‌پی، خورخه نوئمان اعلام کرد که قسمت جدید این سری به بازیکنان اجازه می‌دهد تمام دنیای بازی را پیاده‌روی کنند. او اظهار کرد:

در Microsoft Flight Simulator 2024، اکنون می‌توانید از هواپیما پیاده شوید و به گشت و گذار بپردازید. شما قادر خواهید بود تا به‌طور واقعی مسیر کوهستانی مورد علاقه‌تان را طی کرده و به سمت کلبه مورد علاقه‌تان در کوه‌ها حرکت کنید، در دریاچه نشسته و غروب آفتاب را تماشا کنید. تجربیات فوق‌العاده‌ای در انتظار شماست.

به نظر می‌رسد هر فردی یک مکان عاطفی خاص دارد. زمانی که Microsoft Flight Simulator 2020 منتشر شد، همه به سرعت به سمت شهر و محله‌های خود پرواز کردند. سپس به خانه‌ای که در آن به دنیا آمده بودند بازگشتند و خانه‌های دوستان و خانواده خود را نیز بازدید کردند. در Microsoft Flight Simulator 2024، ما به قدری بهبودات ایجاد کرده‌ایم که ارزش دوباره بازدید کردن جهان را دارد. ویژگی‌های جذابی وجود دارد که هنوز درباره آن‌ها صحبت نشده است و معتقدم که این ویژگی‌ها بسیار جذاب خواهند بود.

از آنجا که بازی مورد بحث در چند ماه آینده منتشر خواهد شد، ممکن است مایکروسافت اطلاعات جدیدی را در هفته‌ها و ماه‌های آینده منتشر کند. Microsoft Flight Simulator 2024 در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۹ آبان ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا