اخبار فیلم و سریال

آلفونسو کوارون قصد دارد فیلمی ترسناک بسازد

آلفونسو کوارون، کارگردان موفق و محبوب سینما، به‌تازگی اعلام کرده که طرفدار ساخت فیلم‌های ترسناک است و قصد دارد به این ژانر برگردد. او با انتشار این خبر، توجه هواداران خود را به خود جلب کرده و انتظارات بالایی برای اثر جدیدش ایجاد کرده است. این اعلامیه جدید اثری از تنوع و چالش برانگیز بودن کوارون به عنوان یک هنرمند است که همواره در زمینه‌های مختلف سینما توانسته است موفقیت‌های بزرگی کسب کند. از این رو منتظریم تا آثار جدید و هیجان‌انگیز او را ببینیم و از استعداد و خلاقیت او لذت ببریم. با سرگرم پلاس همراه باشید.

آلفونسو کوارون، برنده جایزه اسکار، اعلام کرد که واقعا علاقه‌مند است به ساخت یک فیلم ترسناک، اما نوشتن فیلم‌نامه برای این پروژه برایش چالش برانگیز است. این کارگردان مکزیکی در جشنواره فیلم لوکارنو در حالی که در مجموعه مسترکلاس حضور داشت، به سؤالات مخاطبان درباره حرفه‌اش پاسخ می‌داد. وقتی به صحبت از پروژه‌های آینده‌اش رسید، او بیان کرد که کاملا مایل است که در مورد آن صحبت کند.

آلفونسو کوارون اظهار کرد که آرزوی او این است که یک فیلم ترسناک بسازد. او از فیلم‌هایی مانند Rosemary’s Baby، آثار پولانسکی و The Babadook لذت می‌برد و از واقع‌گرایی و شخصیت‌محوری آن‌ها تحسین می‌کند. او به‌عنوان یک بیننده با سلیقه وسیع شناخته می‌شود، اما اصرار دارد که هر کاری که انجام می‌دهد، منطقی و مستدل باشد.

در ادامه، او در مورد دشواری‌های ساخت فیلم Gravity در سال ۲۰۱۳ صحبت کرد و اظهار داشت: «من سعی کرده‌ام چنین فیلم‌نامه‌ای بنویسم؛ اما هر بار به نتیجه نمی‌رسم.» آلفونسو کوارون به گفته‌ها که دیدگاهش برای این فیلم با فناوری آن زمان غیرممکن است و افرادی مانند دیوید فینچر و جیمز کامرون سعی کردند او را از انجام این کار منصرف کنند، اشاره کرد. با این حال، او برای ساخت این فیلم تماشایی راه‌هایی پیدا کرد و از حقه‌های بصری و صحنه‌های انیمیشن بهره برد.

اگرچه آلفونسو کوارون هنوز یک فیلم ترسناک ساخته نکرده است، اما عناصر تاریک و تیره در آثارش قابل مشاهده است و نشان می‌دهد که او در این ژانر مهارت دارد. فیلم‌های “Children of Men” و “Harry Potter and the Prisoner of Azkaban” نمونه‌هایی از این قدرت و استعداد او در زمینه وحشت هستند. آلفونسو کوارون تاکنون ۱۰ بار برای دریافت جایزه اسکار نامزد شده و در سال ۲۰۱۸ برای فیلم “Roma” جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کرد. پروژه فعلی او سریال “Disclaimer” با بازی کیت بلانشت است که در سرویس اپل تی‌وی پلاس پخش می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا