اخبار بازی

تأسیس استودیوی مستقل توسط سازندگان ماد Fallout London

این گروه توسعه دهنده معروف، که به تازگی نسخه دوم از ماد Fallout London را منتشر کرده است، تصمیم گرفته است که یک گام بزرگتر به سمت استقلال بردارد و یک استودیوی مستقل راه اندازی کند. این استودیو آینده‌ی بازی‌سازی این گروه را مشخص خواهد کرد و امکان ارائه‌ی بازی‌های دیگری با کیفیت و محتوای فوق‌العاده را فراهم خواهد کرد. اعضای Team Folon از این انتقال به عنوان یک فرصت جدید و چالش‌برانگیز برای بهبود و توسعه‌ی مهارت‌های خود تشویق شده‌اند. این استودیو مستقل با انرژی و انگیزه‌ی بیشتر، می‌خواهد بازی‌هایی نوآورانه و جذاب را برای علاقمندان به دنیای بازی‌های ویدیویی ارائه کند.با سرگرم پلاس همراه باشید.

دین کارتر، عضو گروه Team Folon، در یک مصاحبه با BBC اعلام کرد که تیمش قصد دارد یک آپدیت پایدار کننده جدید برای ماد Fallout London ارائه دهد. همچنین، آنها قصد دارند یک پچ بزرگتر با محتوای بیشتر برای ماد جدید Fallout 4: Game of the Year Edition منتشر کنند که احتمالاً در ادامه‌ی این سال منتشر خواهد شد.

همچنین، تیم فولون به هدف تبدیل شدن از یک گروه داوطلب از توسعه‌دهندگان ماد برای Fallout به یک استودیو سازمان‌یافته و مستقل نیز علاقه‌مند است.

کارتر در یک بخش از صحبت‌های خود درباره Fallout London اظهار کرد که تا زمانی که تمامی محتوای مورد نظر آن عرضه شود، توسعه آن ادامه خواهد داشت. او اعلام کرد که در حال حاضر یک پایان بندی جدید به نام Wild Card برای آن در نظر گرفته شده است و در یکی از به‌روزرسانی‌های آینده برای آن منتشر خواهد شد.

همچنین، تعدادی آپدیت کوچک دیگر برای بهبود پایداری بازی آماده شده است. با این حال، یک به روزرسانی اصلی نیز برای آن در آینده منتشر خواهد شد که تمام محتوایی که در نسخه اولیه از بازی موجود نبوده است را شامل خواهد شد. پس از آن، تقریباً به اتمام کار ما با Fallout London خواهیم رسید.

اما باید توجه داشت که این اتفاق به سرعت رخ نمی‌دهد. احتمالاً حداقل تا انتهای سال باید درگیر این کارها باشیم. اما در نهایت، به نقطه‌ای خواهیم رسید که بتوانیم بگوییم این پروژه به پایان رسیده است. هرچند که تمایل داریم تا این پروژه به صورت رایگان برای تمامی کاربران ارائه شود، اما هزینه‌های مربوط به آن نیز باید مدنظر قرار گیرد.

“یک اتفاق بسیار خوبی که در این زمان برای ما رخ داد، این بود که بسیاری از کاربران از نتایج کار ما لذت بردند و مبالغی را برای حمایت از ما اهدا کردند. هدف ما این است که یک روز در Team Folon قادر به راه اندازی شرکت توسعه‌دهنده بازی‌های مستقل خود باشیم. این کار باعث می‌شود تا بتوانیم ایده‌های خود را پرورش دهیم و بازی خود را طراحی کنیم. به این ترتیب مستقیماً با جامعه مخاطبان خود همکاری خواهیم کرد و نیازی به پاسخگویی به یک مرجع بالاتر مانند بتسدا نخواهیم داشت.”

با پشتیبانی و تلاش‌های بسیار، Fallout London بالاخره در تاریخ ۲۵ جولای به بازار عرضه شد. به گزارش GOG، ماد Fallout London تا کنون بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود شده است که این بهترین رکورد دریافت برای یک بازی در GOG است.

۳ دیدگاه

  1. دمشون گرم! کسایی که Fallout: London رو ساختن، حالا دارن استودیوی خودشون رو راه میندازن. این یعنی قراره کارهای خفنی ازشون ببینیم. منتظرم ببینم اولین پروژه‌شون چی میشه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا