اخبار فیلم و سریال

کیت وینسلت در جنگ جهانی دوم؛ تریلر جدید فیلم Lee

تریلر جدید فیلم Lee، که با بازی کیت وینسلت به تازگی منتشر شده است، به زیبایی و واقعیت همه جانبه جنگ جهانی دوم را به تصویر می‌کشد. این فیلم به داستان یک جنگجوی شجاع که در میانه جنگ جهانی دوم به تلاش برای نجات دیگران می‌پردازد، می‌پردازد. با صحنه‌های هیجان‌انگیز و اکشن فوق‌العاده، این تریلر نشان می‌دهد که فیلم Lee یک تجربه سینمایی استثنایی و فراموش‌نشدنی خواهد بود. منتظر اکران این فیلم در سینماها باشید و از دیدن آن لذت ببرید.با سرگرم پلاس همراه باشید.

شرکت فیلم‌سازی Roadside Attractions اخیرا تریلر جدیدی از فیلم Lee منتشر کرده است که با بازیگری کیت وینسلت، برنده جایزه اسکار، در نقش یک خبرنگار و عکاس جنگی آمریکایی. این فیلم در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴ (۶ مهر ۱۴۰۳) به روی پرده سینما خواهد رفت و نمایش‌های آن تا به امروز بسیار موفق بوده‌اند.

فیلم Lee زندگی لی میلر، خبرنگار و عکاس جنگی آمریکایی را در یک دهه مهم تعقیب می‌کند. استعداد منحصربه‌فرد و اراده قوی میلر منجر به ثبت برخی از تصاویر بی‌فراموش قرن بیستم از جنگ شد؛ از جمله عکسی نمادین از خود میلر که در حمام خصوصی هیتلر به طرز سرکشی ژست گرفته است.

میلر با زنان و قربانیان بی‌صدای جنگ ارتباط عمیقی داشت و تصاویر او شکنندگی و تجارب وحشت‌انگیز انسانی را به تصویر می‌کشند. این فیلم نشان می‌دهد که چگونه او با تمام قوا در جست‌وجوی حقیقت زندگی‌اش را سپری کرد و برای آن بهای هنگفتی پرداخت؛ به نحوی که مجبور شد با رازی آسیب‌زا و عمیقا مدفون از دوران کودکی‌اش رو‌به‌رو شود.

این تریلر به تماشاگران نگاه جدیدی به بازیگران اصلی این فیلم را ارائه می‌دهد که شامل کیت وینسلت در نقش دیوید شرمن، اندی سمبرگ در نقش رولند پنروز، الکساندر اسکارسگارد در نقش آدری ویترز و ماریون کوتیار در نقش سولانژ داین است. همچنین جاش اوکانر در نقش آنتونی پنروز، نومی مرلانت در نقش نوش الوارد، آرینزه کنه در نقش سرگرد جونزی، ساموئل بارنت در نقش سیسیل بیتون، جیمز موری در نقش کلنل اسپنسر و زیتا هانروت در نقش آدی فیدلین نیز حضور دارند.

تماشای تریلر از یوتیوب

فیلم Lee به کارگردانی الن کوراس و براساس فیلمنامه‌ای از لیز هانا، ماریون هیوم و جان کولی، توسط فیلم‌بردار برنده جایزه اسکار ساخته شده است. در این فیلم، کیت وینسلت نقش اصلی را ایفا می‌کند و همچنین به‌عنوان یکی از تهیه‌کنندگان پروژه در کنار کیت سولومون، تروی لوم، اندرو میسون، ماری ساوار و لورن هانت فعالیت دارد. اولین تریلر این فیلم تقریبا یک سال پیش در جشنواره بین‌المللی تورنتو منتشر شد.

۳ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا