اخبار بازی

نمایش مبارزات شمشیر و سپر در تریلر جدید Monster Hunter Wilds

تریلر جدید بازی Monster Hunter Wilds از کمپانی کپکام به تازگی منتشر شده است و در این تریلر به مبارزه با شمشیر و سپر پرداخته شده است. این بازی که جزء یکی از محبوب‌ترین عناوین دنیای بازی‌ها است، با گرافیک بالا و اکشن فوق‌العاده‌ای تمام سر و صدا کرده است. با سرگرم پلاس همراه باشید.

با استفاده از شمشیر و سپر خود، شما می‌توانید با هیولاهای خطرناک در جنگل‌ها و غارهای وحشی مبارزه کنید و جوایز بزرگی را به دست آورید. این تریلر جدید تنها یک نمونه از هیجان و اکشنی است که بازی Monster Hunter Wilds برای شما فراهم کرده است و امیدواریم که به زودی بتوانیم بازی Monster Hunter Wilds را در دست داشته باشیم و به تجربه‌ی بی‌نظیر آن بپردازیم.

با توجه به اینکه هر سلاح در مجموعه بازی Monster Hunter ویژگی‌ها و کاربردهای منحصر به فردی دارد و به عنوان یک کلاس جداگانه عمل می‌کند، احتمالا بازیکنان به دنبال یک سلاح می‌گردند که در تمام زمینه‌ها عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. در بازی Monster Hunter Wild، سلاح شمشیر و سپر قرار است نقش اصلی را ایفا کند و کمپانی کپکام در تریلر جدیدترین نسخه از بازی، ویژگی‌ها و سبک مبارزه با این سلاح را به خوبی معرفی کرده است.

بازیکنان با داشتن شمشیر و سپر قادرند ضربات را دفع کرده و بدون نیاز به غلاف کردن شمشیر خود، از برخی آیتم‌ها استفاده کنند. اضافه به این، کمبوی Shield Bash امکان گیج کردن موقتی دشمنان را فراهم می‌کند. همچنین، فن Falling Bash که از نسخه‌های قبلی سری Monster Hunter استفاده می‌شده، در این نسخه نیز حضور دارد؛ با این تفاوت که می‌توان آن را با مکانیسم Hook Slinger یا کمبوی Perfect Rush که در بسته الحاقی Iceborne معرفی شده بود، ترکیب کرد. به علاوه، از جدیدترین فن‌های این سلاح می‌توان به فرو کردن شمشیر به بدن هیولا پس از یک پرش اشاره کرد.

بازی Monster Hunter Wilds قرار است در سال ۲۰۲۵ برای کامپیوتر، پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سریز ایکس|اس منتشر شود. کپکام تریلرهای جداگانه‌ای را منتشر کرده است که سلاح‌های دیگری مانند تفنگ نورانی، چکش، شمشیر بلند و تیغ شارژ را در بازی معرفی می‌کند.

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا