اخبار بازی

زمان اضافه شدن نیو گیم پلاس و حالت Horde به بازی Dead Island 2 اعلام شد

استودیو دامبستر اعلام کرده است که تاریخ اضافه شدن نیو گیم پلاس و حالت Horde به بازی Dead Island 2 به زودی مشخص خواهد شد. این اضافه‌ها جزئی از بروزرسانی‌های بزرگی هستند که استودیو برای بهبود تجربه بازیکنان در نظر گرفته است. با اضافه شدن این قابلیت‌ها، انتظار می‌رود که تنوع و جذابیت بازی بیشتر شود و بازیکنان از تجربه‌ی جدیدی در دنیای زامبی‌ها لذت ببرند. به زودی تاریخ رسمی این اضافه‌ها اعلام خواهد شد و بازیکنان می‌توانند با انتظار شادی و شوق، به دنبال تجربه‌ی جدیدی در Dead Island 2 بروند. با سرگرم پلاس همراه باشید.

استودیو دامبستر اعلام کرد که در ابتدای امسال به‌روزرسانی‌های مهمی برای بازی Dead Island 2 آماده کرده است. اکنون جزئیات جدیدی از این به‌روزرسانی‌ها منتشر شده است. طبق اعلام سازنده، در تاریخ ۱ آبان ۱۴۰۳ (۲۲ اکتبر ۱۴۰۳)، پچ ۶ به‌صورت رایگان برای بازیکنان عرضه خواهد شد که ویژگی‌های جدیدی را به بازی Dead Island 2 اضافه خواهد کرد.

یکی از مهم‌ترین اضافه‌های پچ ۶، حالت New Game Plus است که مدت‌هاست توسط بازیکنان درخواست می‌شود. این حالت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا یک دور جدید از بازی را با تمام پیشرفت‌های ذخیره شده خود شروع کنند. علاوه بر این، در این حالت ویژگی‌های جالبی مانند اسلات اضافی مهارت، افزایش سقف ارتقای لول، سلاح‌ها و توانایی‌های جدید، دشمنان جدید و سطح دشواری ارتقایافته وجود دارند.

به علاوه، یک حالت Horde جدید به نام Neighborhood Watch به بازی اضافه می‌شود که در آن بازیکنان باید به صورت گروهی در نقش باب‌کت‌ها قرار بگیرند و از خانه خود در برابر حمله انبوهی از زامبی‌ها محافظت کنند. این حالت با مکانیسم‌ها، سلاح‌ها، پوسته‌ها و مناطق جدیدی به بازی افزوده می‌شود.

درباره این حالت جدید، دامبستر توضیح داد: “با دوستان خود تیم بسازید و برای تکمیل ماموریت‌ها، فعال کردن تله‌ها و ذخیره سلاح‌های جنگی مرگبار آماده شوید. پس از پنج روز، حمله زامبی‌ها به شما آغاز می‌شود. اگر استراتژی دفاعی و همکاری تیمی مناسبی نداشته باشید، ممکن است بازیتان طولانی نشود. با این حال، همیشه می‌توانید توانایی‌های جدیدی را به دست آورید تا هر دور بازی را وحشی‌تر و هیجان‌انگیزتر تجربه کنید.”

اطلاعات بیشتر در مورد به‌روزرسانی بزرگ Dead Island 2 در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد. این بازی در حال حاضر برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس قابل دسترس است.

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا