اخبار بازی

معرفی بازی Two Point Museum برای کنسول‌ها و کامپیوتر

Two Point Museum یک بازی شبیه‌ساز مدیریتی است که توسط شرکت سگا و استودیو Two Point توسعه یافته است. این بازی به بازیکنان امکان می‌دهد تا به عنوان یک مدیر موزه فعالیت کنند و موزه‌ای را اداره کنند. با پخش تریلری از این بازی، شرکت سگا و استودیو Two Point نشان داده‌اند که Two Point Museum دارای گرافیک زیبا و گیمپلی معتبری است که بازیکنان را به چالش می‌کشد. این بازی قرار است در آینده به بازار عرضه شود و منتظر بمانید تا جزئیات بیشتری اعلام شود. با سرگرم پلاس همراه باشید.

تا به امروز طرفداران بازی‌های شبیه‌ساز مدیریتی از دو بازی بسیار محبوب Two Point Hospital و Two Point Campus لذت برده‌اند. حالا شرکت سگا و استودیو Two Point با معرفی بازی سوم این سری، که مدیریت موزه‌های فوق‌العاده را به بازیکنان می‌آموزد، همچنان به رونق خود ادامه می‌دهند.

آخرین نسخه از سری بازی‌های Two Point با عنوان Museum به تازگی معرفی شده است. در این بازی، شما به عنوان مدیر یک موزه وارد می‌شوید و مسئولیت ساخت، سازماندهی و گسترش موزه خود را بر عهده دارید. برای موفقیت در Two Point Museum، شما باید رویدادهای مختلفی با موضوعات متنوع برگزار کنید و برنامه‌های جذابی برای بازدیدکنندگان ارائه دهید، همچنین باید با حرفه‌ای بودن و رفتار مناسب با بازدیدکنندگان موزه خود را مدیریت کنید.

تماشا ویدیو در آپارات

بازیکنان به عنوان مدیر موزه مسئول ارسال تیم‌های متخصص و کاوشگر به سراسر جهان برای جمع‌آوری آیتم‌های جدید برای نمایش در رویدادهای مختلف هستند. علاوه بر اینکه باید مصنوعات و آیتم‌های جذاب و جدید را پیدا کنند، مدیر موزه باید از تمام بخش‌های موزه محافظت کند. به عنوان مثال، باید از ورود سارقان جلوگیری کند و به کودکان کنجکاو هشدار دهد که با استخوان‌های دایناسور بازی نکنند.

بازی Two Point Museum هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد، اما اعلام شده است که آن برای کامپیوتر، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

۳ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا