اخبار بازی

توسعه‌دهنده: Xbox Series X اغلب بازی‌ها را بهتر از PC اجرا می‌کند

کارگردان هنری Avowed با اشاره به عملکرد فنی ایکس باکس سری ایکس، اظهار داشته که این عملکرد به طور کامل غافلگیرکننده است و به واقعیتی غیرقابل پیش‌بینی اشاره دارد. او تحسین‌آمیز این عملکرد را به عنوان یک انقلاب در صنعت بازی‌های ویدیویی توصیف کرده و بیان کرده است که این پیشرفت تکنولوژیک، تجربه بازیکنان را به یک سطح جدید از واقعیت واقعی نزدیک کرده است. او امیدوار است که این پیشرفت‌های فناوری، به جذابیت و جذابیت بازی‌های ویدیویی افزوده و تجربه بازیکنان را بهبود بخشد.

استارت Xbox Series X به عنوان نسل نهم با وعده ارائه قدرتمندترین سخت‌افزار مایکروسافت تا به امروز آغاز شد، اما این مسیر هیچ گونه همواری نداشته و تاکنون با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو شده است. ایکس باکس سری اس و کمبود بازی‌های فرست پارتی، باعث شده تا این کنسول پریمیوم مایکروسافت دوران سختی را تجربه کند.

با این حال، بسیاری از توسعه دهندگان نیز این کنسول را تحسین کرده اند؛ حتی یکی از آن‌ها ادعا می‌کند که Xbox Series X اغلب عملکرد بهتری نسبت به کامپیوترهای گیمینگ دارد. کارگردان هنری استودیوی Obsidian Entertainment در مصاحبه با رسانه ویندوز سنترال از نرخ فریم بازی Avowed صحبت کرد و اطلاعاتی را در این زمینه با طرفداران به اشتراک گذاشت.

تیم توسعه از قبل اعلام کرده بود که از نرخ ۶۰ فریم در ثانیه بر روی کنسول‌ها صرف نظر می‌کند، اما آخرین مصاحبه نشان داد که تصمیم نهایی هنوز گرفته نشده است. در مصاحبه جدید، مت هنسن درباره بهینه‌سازی بازی برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی صحبت کرد و اعلام کرد که این فرآیند به نتایج شگفت‌انگیزی منجر شده است.

او تصریح کرد: “در ابتدای توسعه، متوجه شدیم که Xbox Series X در بسیاری از موارد بهتر از رایانه شخصی عمل می‌کند.” سپس مت هنسن اظهار داشت که استودیوی Obsidian Entertainment در حال بهینه‌سازی بازی Avowed برای Xbox Series S است و تمام تلاش خود را می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که بازی به بهترین شکل ممکن بر روی این کنسول اجرا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا