اخبار بازی

بلیزارد ممکن است به زودی بازی جدیدی از StarCraft بسازد

شرکت بلیزارد اینترتینمنت، یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده بازی‌های ویدئویی در دنیا، در حال کار بر روی یک بازی نقش‌آفرینی AAA جدید است که احتمالا به عنوان یک نسخه جدید از محبوبترین سری بازی‌های خود، StarCraft، عرضه خواهد شد. این خبر برای طرفداران بازی‌های استراتژیک و علاقه‌مندان به دنیای علمی-تخیلی، انتظارات بسیار بالایی را برای این بازی ایجاد کرده است. با توجه به تاریخچه قوی و محبوبیت فراوان StarCraft، انتظار می‌رود که این بازی نقش‌آفرینی جدید نیز به یکی از برترین بازی‌های سال تبدیل شود و بازیکنان را در دنیای جذاب و هیجان‌انگیز این بازی مشغول به حضور کند.با سرگرم پلاس همراه باشید.

در حالی که در حال مطالعه آخرین خبرهای بازی‌ها بودیم، خبری از شرکت Blizzard Entertainment دریافت کردیم که در حال کار بر روی یک بازی AAA جدید در سبک نقش‌آفرینی هستند. این شرکت که سازنده بازی‌های محبوبی مانند Overwatch و Diablo است، به خاطر عرضه بازی Overwatch 2 مورد انتقاد قرار گرفته بود، اما به نظر می‌رسد که در حال حاضر آن‌ها با جدیت به توسعه پروژه بعدی خود مشغول هستند.

مدتی قبل، شرکت بلیزارد در حال تولید یک بازی بقامحور جدید بود که بسیاری از طرفداران با هیجان منتظر نمایش این پروژه بودند. اما پس از اینکه بلیزارد توسط مایکروسافت تصاحب شد، این بازی که سال‌ها در حال توسعه بوده بتاخیر لغو شد.

در پروفایل لینکدین کریس مک‌کیب، مدیر ارشد کنترل محصولات بلیزارد، به یک پروژه جدید اشاره شده است. این پروژه یک بازی شوتر اول-شخص نقش‌آفرینی AAA است که در حال توسعه توسط بلیزارد برای کنسول‌ها و کامپیوتر است. اطلاعات موجود در پروفایل لینکدین کریس مک‌کیب نشان می‌دهد که شرکت Blizzard از ماه آوریل ۲۰۲۴ در فرآیند تولید این بازی است.

با توجه به اطلاعاتی که شرکت مایکروسافت قبلا ارائه داده بود در مورد احیای StarCraft، بسیاری اعتقاد دارند که بلیزارد نیز ممکن است برای احیای این آی‌پی آماده شود. استارکرفت که اولین بار در سال ۱۹۹۸ به بازار عرضه شد، یک بازی استراتژیک همزمان بود و طرفداران از مدت‌ها قبل درخواست عرضه یک بازی نقش‌آفرینی مبتنی بر این آی‌پی را دارند. البته احتمال وجود یک آی‌پی جدید توسط شرکت بلیزارد نیز وجود دارد؛ زیرا عرضه بازی اورواچ ۲ به انتظارات پاسخ نداده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا