اخبار فیلم و سریال

فیلم‌برداری ریدیک ۴ با حضور وین دیزل آغاز شد

وین دیزل، بازیگر محبوب هالیوود، اخیراً تصاویر پشت صحنه جدیدی از فیلم Riddick: Furya منتشر کرده است که نشان می دهد مراحل فیلم برداری این اثر جذاب به طور جدی آغاز شده است. این فیلم که ادامه‌ای برای مجموعه فیلم‌های Riddick است، بازی وین دیزل در نقش شخصیت محبوب خود، ریدیک، را به تصویر می‌کشد. طرفداران این بازیگر و همچنین علاقه‌مندان به فیلم‌های اکشن و علمی تخیلی با شور و شوق منتظر انتشار این فیلم هستند و امیدوارند که این اثر نیز همانند فیلم‌های قبلی، توانایی جذب آن‌ها را داشته باشد.با سرگرم پلاس همراه باشید.

در حوزه‌ی جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فیلمبرداری فیلم Riddick: Furya (ریدیک: فیوریا) آغاز شده است. وین دیزل اعلام کرد که شروع تولید این دنباله را با انتشار تصاویر پشت صحنه جدیدی اعلام کرده است. یکی از این تصاویر وین دیزل را با لباس ویژه‌ای در بیابان نشان می‌دهد و تصویر دیگر یکی از وسایل نقلیه‌ی فیلم ریدیک ۴ را نشان می‌دهد.

ریدیک یک جنایتکار خطرناک فراری است که در تعقیب تمام شکارچیان کهکشان قرار دارد. وین دیزل نقش این شخصیت را در فیلم های Pitch Black (قیرگون)، The Chronicles of Riddick (سرگذشت ریدیک) و Riddick بازی کرد.

در فیلم Riddick: Furya، ریدیک در نهایت به زادگاهش بازمی‌گردد، جایی که با دشواری به‌یادش می‌آید و از ویرانی آن ترس دارد. او در این سیاره با دیگر فیورین‌ها روبه‌رو می‌شود که برای بقا در برابر هیولای جدیدی مبارزه می‌کنند و برخی از آن‌ها شباهت‌های زیادی به ریدیک دارند. دیوید تویی، کارگردان هر سه قسمت قبلی این سری، وظیفه نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برعهده دارد که در کشورهای آلمان، اسپانیا و انگلستان فیلم‌برداری خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا