اخبار فیلم و سریال

تصویر فصل دوم Peacemaker ظاهر جدید جان سینا را به نمایش می‌گذارد

تصویر پشت صحنه فصل دوم سریال Peacemaker نشان دهنده اقدامات و تلاش‌های کریستوفر اسمیت برای به روی صحنه آوردن یک نمای متفاوت از خودش و نقش جدید خود است. او با بازی جان سینا، به طور جدی به ارائه یک عملکرد استثنایی و جذاب متمرکز شده است. این همکاری بین دو بازیگر برای ایجاد یک دینامیک جدید و جالب در داستان Peacemaker منجر به ایجاد یک تجربه تماشایی و فراموش‌نشدنی برای تماشاگران خواهد شد. با سرگرم پلاس همراه باشید.

جیمز گان تصویر جدیدی از فصل دوم سریال Peacemaker (صلح‌طلب) را با طرفداران به اشتراک گذاشت که کریستوفر اسمیت با بازی جان سینا و کلاه جدیدی در آن دیده می‌شود. فیلمبرداری فصل دوم از ماه آوریل در شهر آتلانتا آغاز شده است و منتظر ماندن تا اکتبر ۲۰۲۴ برای اتمام آن است. زمان پخش دقیق فصل دوم هنوز مشخص نیست، اما احتمالا شبکه اچ‌بی‌اُ قصد دارد قسمتهای جدید را در نیمه دوم سال ۲۰۲۵ به طرفداران ارائه دهد.

تصویر فصل دوم Peacemaker ظاهر جدید جان سینا را به نمایش می‌گذارد

این مجموعه تلویزیونی ماجراهای یک صلح‌طلب را به تصویر می‌کشد که به هر قیمتی برای برقراری صلح تلاش می‌کند، حتی اگر این بدان معنا باشد که باید هر کسی که سر راهش قرار می‌گیرد را کشت. فصل دوم از سریال Peacemaker در دنیای دی‌سی اتفاق می‌افتد. جان سینا در نقش کریستوفر اسمیت، دانیل بروکس در نقش لئوتا آدبایو، فردی استروما در نقش آدریان چیس، جنیفر هالند در نقش امیلیا هارکورت و استیو ایجی در نقش جان اکونوموس در این فصل از سریال به تکرار نقش‌هایشان پرداخت خواهند کرد.

تیم بازیگری فصل دوم شامل مدوز در نقش لنگستون فلوری، فرانک گریلو در نقش ریک فلگ، سول رودریگز در نقش ساشا بوردو و دیوید دنمن در نقش نامعلوم است. جیمز گان، نویسنده و کارگردان سریال پیس‌میکر، همچنین جان سینا، پیتر سفرن و مت میلر به عنوان مدیر تولید اجرایی همراهی می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا