اخبار بازی

سازنده God of War در حال کار روی چندین بازی معرفی‌نشده است

پروفایل لینکدین مدیر ارشد سانتا مونیکا نشان می‌دهد که این استودیو فعالیت گسترده‌ای در زمینه توسعه پروژه‌های متعدد دارد. این استودیو با تیم متخصص و متعهد خود به طراحی و اجرای پروژه‌های متنوع در حوزه‌های مختلف معماری، طراحی داخلی، طراحی لوازم خانگی و همچنین طراحی فضاهای عمومی مشغول است. اعضای این تیم با تکیه بر تجربه و دانش فنی خود، به ارائه راهکارهای خلاقانه و منحصر به فرد برای مشتریان خود می‌پردازند.با سرگرم پلاس همراه باشید.

از جمله پروژه‌های اخیر این استودیو می‌توان به طراحی یک مرکز خرید مدرن، یک ویلا لوکس در منطقه ساحلی و یک فضای کار زیبا و کارآمد اشاره کرد. به عنوان یک استودیو طراحی برجسته، این تیم با توجه به نیازها و خواسته‌های مشتریان، پروژه‌هایی بسیار جذاب و منحصر به فرد ارائه می‌دهد و باعث رضایت و خرسندی کامل مشتریان خود می‌شود.

پروفایل لینکدین آلبرتینا چو، مدیر ارشد سانتا مونیکا، نشان می‌دهد که استودیو سازنده بازی‌های God of War، در حال توسعه آثار معرفی‌نشده متعددی است. در رزومه آلبرتینا چو ذکر شده است که استودیو Santa Monica در حال توسعه چندین بازی معرفی‌نشده است. به نظر می‌رسد که این استودیو به دو تیم تقسیم شده است؛ رویکردی که ناتی داگ در سال ۲۰۰۹ در زمان تولید بازی‌های Uncharted 3: Drake’s Deception و The Last of Us در پیش گرفت.

در خلاصه مسئولیت‌های آلبرتینا، اشاره شده است که او مدیریت مشترک تیم تولید استودیو سانتا مونیکا را بر عهده دارد که این تیم از ۳۰ تهیه‌کننده تشکیل شده و وظیفه پشتیبانی از ۲۵۰ توسعه‌دهنده داخلی را دارند. آنها برای خلق و ارائه محتوای چندین پروژه همکاری می‌کنند. علاوه بر این، آلبرتینا مسئول توسعه فردی و آموزش، راهنمایی و مدیریت عملکرد تولیدکنندگان در زمینه‌های مختلف از جمله هنر، طراحی، فناوری، روایت، جهان‌ها، توسعه خارجی و مدیریت پروژه می‌باشد.

در گذشته، کوری بارلوگ، کارگردان God of War، اعلام کرد که استودیو سانتا مونیکا قصد دارد آی‌پی‌های جدیدی تولید کند. اخیرا، او در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که به سانتا مونیکا برمی‌گردد تا “آشوب” جدیدی را به پا کند. شایعات حاکی از آن است که بازی بعدی او، بازیکنان را به فضا خواهد برد. بنابراین، اگر کریتوس قصد نابودی خدایان فضایی را نداشته باشد، احتمالاً این کارگردان به تنهایی روی God of War دیگری کار نخواهد کرد.

در ماه ژوئیه ۲۰۲۴، اعلام شد که استودیو سانتا مونیکا قصد دارد برای توسعه بازی‌های نامعلوم، نیروهای بیشتری را جذب کند. در ماه نوامبر ۲۰۲۳، بانی ژان مه، کارگردان روایی سابق Gears of War، به‌عنوان کارگردان روایی جدید به استودیو Santa Monica پیوست. اطلاعات زیادی از بازی‌های آتی این استودیو در حال حاضر در دسترس نیست؛ اما امیدواری وجود دارد که بازی جدیدی با تمرکز بر آترئوس ساخته شود یا حتی کریتوس را در یک ماجراجویی فضایی ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا