اخبار بازی

پس از لغو پروژه جدید سازنده Risk of Rain، اعضای تیم به Valve پیوستند

استودیو سازنده سری Risk of Rain، Hopoo Games، تصمیم گرفت پروژه معرفی‌نشده خود را لغو کند تا کارمندانش به شرکت معروف Valve ملحق شوند. این تصمیم به منظور ارتقای حرفه‌ای و شخصی کارمندان اتخاذ شده است، زیرا فرصت کار در یک شرکت معتبر مثل Valve می‌تواند فرصتی بسیار ارزشمند برای رشد و توسعه حرفه‌ای آن‌ها باشد. این تصمیم نشان از توجه و اهمیتی است که استودیو Hopoo Games به توسعه و پیشرفت تیم خود می‌دهد و نشان‌دهنده توجه آن‌ها به رضایت و موفقیت کارمندانشان است.

در آخرین اخبار صنعت بازی، خبر ترک جمعی از توسعه‌دهندگان مهم استودیو Hopoo Games، سازنده سری Risk of Rain به شرکت Valve پخش شده است. از جمله افرادی که این استودیو را ترک کرده‌اند، دو بنیان‌گذار Hopoo Games یعنی دانکن درومند و پائول مورس نام برده شده‌اند. این خبر توسط خود استودیو Hopoo Games در حساب رسمی ایکس خود اعلام شد که توسعه پروژه معرفی‌نشده خود را متوقف کرده و بسیاری از اعضای تیم به شرکت Valve ملحق خواهند شد.

در اعلامیه هوپو گیمز آمده است که از امروز، دانکن و پائول به همراه اعضای دیگر از تیم با استعداد هوپو گیمز، به طور مستقیم در شرکت Valve Software برای توسعه بازی‌های ویدیویی کار خواهند کرد. این اعلامیه از همکاری مثمرثمر و صمیمانه‌ای که با Valve در گذشته داشته‌اند قدردانی کرده و از ادامه کار روی پروژه‌های جذاب آن‌ها بسیار هیجان‌زده هستند. به همین دلیل، تولید بازی معرفی‌نشده خود به نام Snail متوقف شده است.

۱۲ سال فعالیت هوپو گیمز پر از هیجان و تغییرات بود. ما از فرصت‌هایی که داشتیم لذت می‌بریم و به عمق از تیم و هوادارانی که ما و بازی‌هایمان را حمایت کردند، احترام می‌گذاریم. ما عاشق ساختن بازی‌ها هستیم و این کار را در آینده ادامه خواهیم داد. ما از همکاری با افراد با استعداد شرکت Valve خوشحالیم.

استودیو هوپو گیمز، توسعه‌دهنده بازی‌های معروفی همچون Risk of Rain و ریمستر آن، Risk of Rain 2 و Deadbolt است. ارزش این مجموعه بازی‌ها به قدری بالا بود که شرکت گیرباکس، که مسئول انتشار Risk of Rain 2 بود، در سال ۲۰۲۲ با قیمتی نامشخص این مجموعه را از استودیو هوپو گیمز خریداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا