اخبار بازی

زمان عرضه پلی استیشن ۵ پرو فاش شد

به نظر می‌رسد که طرفداران بازی‌های ویدیویی نباید زمان زیادی را منتظر ماندن عرضه کنسول پلی استیشن ۵ پرو صرف کنند. این کنسول جدید با ویژگی‌های برتر و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای که به زودی عرضه خواهد شد، احتمالاً نیاز‌های همه‌ی بازی‌بازان را برآورده خواهد کرد. این محصول منتظره شده قطعاً مورد استقبال علاقمندان به بازی‌های ویدیویی قرار خواهد گرفت.با سرگرم پلاس همراه باشید.

سونی اخیرا تصویر جدیدی منتشر کرد که به نوعی تأیید کرد که طراحی پلی استیشن ۵ پرو شباهت‌های زیادی با طراحی لورفته پلی استیشن دارد. آخرین اخبار نشان می‌دهد که عرضه PS5 Pro در نزدیکی نیست و طرفداران نباید زمان زیادی برای آن منتظر بمانند. بر اساس گزارش رسانه تک‌فورگیمرز، منابع به سایت Insider-Gaming ادعا کرده‌اند که این کنسول میان-نسلی در ماه نوامبر ۲۰۲۴ روانه بازار خواهد شد.

با استناد به منابع آگاه، تام وارن از رسانه ورج گزارش داد که تمامی بازی‌هایی که در تاریخ ۲۶ شهریور یا بعد از آن عرضه می‌شوند، باید از پلی استیشن ۵ پرو پشتیبانی کنند. این نشان می‌دهد که معرفی پلی استیشن ۵ پرو احتمالا به زودی خواهد بود. طبق گزارش‌ها، مدل دیجیتال PS5 Pro با قیمت ۵۹۹ دلار و مدل دیسک‌خور با قیمت ۶۹۹ دلار به بازار عرضه خواهند شد و سونی برای رونمایی از این کنسول قدرتمند در تاریخ ۱۹ شهریور اقدام به انتشار پست جدیدی در بلاگ پلی استیشن خواهد کرد.

مشخصات پلی‌استیشن ۵ پرو هنوز توسط سونی به‌صورت رسمی اعلام نشده است، اما این کنسول احتمالا دارای پردازنده گرافیکی با قدرت ۳۳.۵ ترافلاپس، حافظه‌ای با پهنای باند ۵۷۶ گیگابایت بر ثانیه، پردازنده PS5 قابل ارتقاء از ۳.۵ گیگاهرتز به ۳.۸۵ گیگاهرتز و پشتیبانی از فناوری PSSR خواهد بود. گزارش‌های متعددی به رونمایی از این نسخه ارتقایافته در ماه سپتامبر ۲۰۲۴ اشاره دارند؛ بنابراین سونی باید به‌زودی برای انتشار اطلاعات رسمی آماده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا