اخبار بازی

خالق Final Fantasy با اشتیاق فراوان در حال ساخت بازی جدید خود است

هیرونوبو ساکاگوچی، طراح بازی معروف و پیشرو، در یک مصاحبه اخیر اعلام کرد که پس از تصمیم خود برای بازنشستگی، هنوز هم احساس هیجان و شور و شوق زیادی برای ساخت یک بازی جدید دارد. او اظهار کرد که این فرصت برای خلق یک تجربه جدید و متفاوت در دنیای بازی های ویدیویی برایش بسیار جذاب است و امیدوار است که بتواند با ایده های جدید و نوآورانه خود، مخاطبان را شگفت زده کند. این اظهارات او نشان از این دارد که حتی پس از سال ها فعالیت در این حوزه، هیرونوبو ساکاگوچی هنوز هم انگیزه و شور خلاقیت خود را حفظ کرده است و آماده است تا با یک اثر جدید، دوباره خود را به جامعه بازی سازان معرفی کند.با سرگرم پلاس همراه باشید.

در گفتگوی اخیر خود، هیرونوبو ساکاگوچی، بازی ساز کهنه کار و خالق بازی‌های مجموعه Final Fantasy، از هیجانی که برای پروژه جدید خود احساس می‌کند، به اشتراک گذاشت. این در حالی است که تنها چند سال پیش اعلام کرده بود که به بازنشستگی فکر می‌کند. در گفتگوی قبلی خود با وبسایت VGC، او اظهار کرده بود: “به نظر می‌رسد این پروژه ممکن است آخرین پروژه‌ام باشد. در واقع، حتی در زمان ساخت این بازی، این فکر در ذهنم بود.”

با این همه، ساکاگوچی در اواخر سال ۲۰۲۳ اعلام کرد که در حال کار بر روی یک پروژه جدید است. در یک مصاحبه جدید با مجله Famitsu، او اظهار کرد که از اینکه دوباره با تیم کار می کند، لذت می برد.

وی در این گفتگو اشاره کرد به عرضه‌ی نزدیک بازی Fantasian Neo Dimension که امسال قرار است انحصاری سابق اپل آرکید را به پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر بیاورد. وی اعلام کرد که خوشحال است از تصمیم خود برای شروع کار روی یک پروژه دیگر به جای اعلام بازنشستگی.

وی با خنده اظهار داشت: “واقعاً وقتی در حال ساخت بازی Fantasian بودم، فکر می‌کردم که این آخرین پروژه‌ام قبل از بازنشستگی خواهد بود، اما بله، باید حرفم را پس بگیرم. ما هم اکنون در حال شروع یک پروژه جدید هستیم و در حال ساخت یک بازی جدید می‌باشیم.”

ساکاگوچی اظهار داشت که تیم جدید از اعضایی تشکیل شده است که قبلاً در تولید بازی Fantasian شرکت داشتند. او افزود: “در حال حاضر نمی‌توانم جزئیاتی از کاری که در حال انجام آن هستیم را فاش کنم. اما می‌خواهم بگویم که تولید ویدیوگیم یک کار لذت بخش و سرگرم‌کننده است و برای من به یک تفریح لذت‌بخش تبدیل شده است، بیشتر از اینکه یک شغل باشد.”

احتمالا به دلیل پیر شدن من است، اما به واقعیت پیوسته رسیده‌ام که کار کردن به عنوان یک عضو گروه بسیار لذت‌بخش است. خوشحالم که دوباره می‌توانم با دیگران به توسعه‌ی بازی بپردازم و به زودی صاحب یک نوه خواهم بود؛ بنابراین امیدوارم احساساتم را در این بازی جدید نیز به اشتراک بگذارم.

استودیوی Mistwalker، که توسط هیرونوبو ساکاگوچی تأسیس شده است، اخیراً اعلام نکرده که دقیقاً روی کدام پروژه‌ای کار می‌کند. اما اخیراً نشان تجاری جدیدی به نام Fantasian: Dark Edge را ثبت کرده است. این نشان تجاری جدید احتمالاً به یک پروژه جدید از این استودیو اشاره دارد که شایعات و حدس‌های مختلفی را در مورد آن ایجاد کرده است. امیدواریم که این پروژه، همانطور که انتظار می‌رود، یک بازی فوق‌العاده و جذاب باشد که طرفداران بازی‌های رایانه‌ای را به خود جذب کند. منتظر اطلاعات بیشتر از Mistwalker و پروژه Fantasian: Dark Edge هستیم و امیدواریم که این بازی به زودی منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا