اخبار بازی

فیلم گلادیاتور ۲ کوتاه‌تر از قسمت اول خواهد بود

فیلم گلادیاتور ۲ به کارگردانی ریدلی اسکات، که از معروفترین فیلم‌های تاریخ سینما به‌شمار می‌آید، در این باره که مدت زمان آن کمی کوتاه‌تر از قسمت اول مجموعه خواهد بود، اطلاعات جدیدی به مخاطبان ارائه کرده است. این خبر می‌تواند برای طرفداران این فیلم موضوع جالبی باشد و آن‌ها را برای دیدن این اثر جدید هیجان‌زده کند. اما هنوز اطلاعات کاملی درباره داستان و شخصیت‌های فیلم منتشر نشده است و بعضی از این جزئیات همچنان مورد انتظار است. به هرحال، با توجه به تجربه حرفه‌ای و استعداد بی‌نظیر ریدلی اسکات، انتظار می‌رود که این فیلم نیز موفق و جذاب باشد و بتواند انتظارات بالقوه مخاطبان را برآورده کند.

در آخرین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فیلم Gladiator 2 (گلادیاتور ۲) به کارگردانی ریدلی اسکات در حال تولید است. به گزارش رسانه Dark Horizons، مدت زمان این فیلم دنباله ۱۴۱ دقیقه خواهد بود که ۱۲ دقیقه کوتاه‌تر از فیلم اولیه با طول ۱۵۲ دقیقه است. همچنین یک نسخه طولانی‌تر از فیلم اول با طول ۱۷۰ دقیقه منتشر شده است. Paramount Pictures قرار است فیلم Gladiator 2 را در تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۳ (۲۲ نوامبر ۲۰۲۴) منتشر کند.

در خلاصه داستان فیلم اکشن تاریخی حماسی Gladiator 2، داستان لوسیوس، نوه مارکوس آئورلیوس (امپراتور سابق روم) و پسر لوسیلا، بیش از دو دهه پس از وقایع نخستین فیلم گلادیاتور، در کنار همسر و فرزندش در قلمرو نومیدیا زندگی می‌کند. او توسط سربازان رومی به‌رهبری ژنرال مارکوس آکاسیوس به بردگی گرفته می‌شود و تصمیم می‌گیرد زیر نظر مکرینوس، یکی از مخالفان حکومت پادشاه کاراکالا و گتا، به‌عنوان یک گلادیاتور به مبارزه بپردازد.

بازیگرانی همچون پل مسکال که نقش لوسیوس را ایفا کرد، پدرو پاسکال که نقش مارکوس آکاسیوس را بازی کرد، کانی نیلسن که نقش لوسیلا را داشت، دنزل واشینگتن که نقش مکرینوس را بازی کرد، جوزف کوئین که نقش پادشاه گتا را ایفا کرد، فرد هچینگر که نقش پادشاه کاراکالا را بازی کرد، درک جاکوبی که نقش سناتور گراکوس را داشت، تیم مک‌اینرنی که نقش ترکس را بازی کرد و روری مک‌کین که نقش تگولا را ایفا کرد، از بازیگرانی هستند که در فیلم Gladiator 2 حضور داشتند. این فیلم توسط ریدلی اسکات کارگردانی شده بود و دیوید اسکارپا فیلمنامه آن را نوشته بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا