اخبار بازی

برنامه بسته‌های الحاقی Fatal Fury: City of the Wolves اعلام شد

استودیو SNK اخیراً اعلام کرد که بسته‌های الحاقی برای بازی محبوب Fatal Fury: City of the Wolves در دست توسعه و آماده عرضه هستند. این بسته‌های الحاقی شامل محتوای جدید، شخصیت‌های جدید، مراحل جدید و قابلیت‌های اضافی برای بهبود تجربه‌ی بازیکنان خواهند بود. تیم توسعه‌دهنده‌ی SNK اعلام کرده است که این بسته‌های الحاقی به زودی برای دانلود در دسترس قرار خواهند گرفت و بازیکنان می‌توانند از این محتواهای جذاب برای گسترش و ارتقاء تجربه‌ی خود در Fatal Fury: City of the Wolves استفاده کنند.با سرگرم پلاس همراه باشید.

تیم SNK که در حال توسعه و انتشار بازی مبارزه‌ای Fatal Fury: City of the Wolves است، تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین تجربه ممکن به‌عنوان دنباله‌ای برای بازی کلاسیک Garou: Mark of the Wolves می‌کند. این استودیو به بازیکنان وعده داده که بازی جدید علاوه بر تغییر گیم‌پلی از دوبعدی به سه‌بعدی، شامل معرفی شخصیت‌های جدید، حالت‌های تک‌نفره با محتوای گسترده و اپیزودهای South Town خواهد بود. به گفته گیمینگ‌بولت، این استودیو در بیانیه‌ای اخیر اشاره کرده است که بعد از انتشار بازی، محتوای الحاقی گسترده‌ای منتشر خواهد کرد.

یاسویوکی اودا، تهیه‌کننده بازی Fatal Fury: City of the Wolves، در یک مصاحبه با مجله Retro Gaming Crew اعلام کرد که تیم SNK برای ارائه بسته‌های الحاقی تا سه سال پس از عرضه بازی برنامه‌ریزی کرده است. این بدان معناست که بازی‌بازان قادر خواهند بود تا تا سال ۲۰۲۸ محتوای جدیدی را تجربه کنند. اطلاعات دقیقی درباره محتوا و نوع بسته‌های الحاقی منتشر نشده است، اما اعلام شده است که اولین سیزن‌پس بازی شامل پنج شخصیت جدید خواهد بود و دو تا از آن‌ها در تابستان ۲۰۲۵ به بازی اضافه خواهند شد.

Fatal Fury: City of the Wolves به‌عنوان یک بخش از محتوای نسخه Special بازی، با قیمت ۵۹.۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. این به این معنی است که سایر خریداران امکان دریافت محتوای الحاقی سالانه را نخواهند داشت. این بازی در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۴ (۲۴ آوریل ۲۰۲۵) برای کامپیوتر، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا