اخبار بازی

تاریخ انتشار فصل ششم Modern Warfare 3 و Warzone مشخص شد

شرکت اکتیویژن با انتشار تریلری مهیج و جذاب، اعلام کرد که فصل ششم از بازی Modern Warfare 3 و Warzone به زودی رونمایی خواهد شد. این اعلامیه منجر به هیجان و شور و شوق عظیمی در جامعه گیمرها و طرفداران این بازی‌ها شده است. انتظار می‌رود که این فصل جدید با اضافه کردن امکانات و محتواهای جدید، تجربه‌ی بازی را برای بازیکنان بهبود بخشد و آنها را به چالش‌های جدیدی مواجه کند. طرفداران با شوق منتظر اطلاعات بیشتر در مورد این فصل جدید هستند و امیدوارند که بازی به تعهدات و انتظارات آنها پاسخگو باشد.با سرگرم پلاس همراه باشید.

چند ساعت پیش، شرکت آمریکایی اکتیویژن به صورت رسمی اعلام کرد که فصل ششم بازی‌های Modern Warfare 3 و Warzone در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد. این فصل با نام The Haunting معرفی شده است و اطلاعات بیشتری درباره آن ارائه شده است. تریلر زمان انتشار این فصل نیز در انتهای این مطلب قابل مشاهده است. به‌روزرسانی‌های فصلی این دو بازی معمولا در ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر می‌شوند.

مانند سایر مجموعه‌های اخیر، بازی‌های Modern Warfare 3 و Warzone نیز به مناسبت جشن هالووین یک رویداد ویژه برگزار خواهند کرد به نام The Haunting. در این رویداد، شخصیت‌های معروفی مانند مایکل مایرز و آرت دلقک به همراه شخصیت‌های دیگر در بازی حضور خواهند داشت. The Haunting در سال گذشته در ماه اکتبر (مهر ۱۴۰۲) منتشر شد و با اضافه کردن نقشه‌ها، حالت‌ها، رویدادها و اپراتورهای ویژه با موضوع هالووین، تجربه جذابی را برای بازیکنان Modern Warfare 2 و Warzone به ارمغان آورد.

این خبر موجب شور و هیجان بیشتری در جامعه گیمرها شده است زیرا این اولین بار است که یک بازی از سری Call of Duty بدون دسترسی زودهنگام به کمپین ارائه می‌شود. این تصمیم اکتیویژن باعث شده تا انتظارات برای بازی بیشتر شود و بازیکنان بهتر بتوانند از تجربه‌ی کامل بازی لذت ببرند. همچنین این تصمیم ممکن است برای جلوگیری از لو رفتن داستان بازی و حفظ اعتبار آن انتخاب شده باشد. منتظر بازی Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ باشید و تجربه‌ی جدیدی از این سری محبوب را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا