اخبار فیلم و سریال

تاریخ اکران فیلم ترسناک Salems Lot اعلام شد

طرفداران فیلم ترسناک Salems Lot از این خبر بسیار خوشحال خواهند شد، زیرا این فیلم در شبکه مکس به نمایش درآمده و این به آنها فرصتی برای تماشای این فیلم محبوب می‌دهد. آنها نباید زمان زیادی را برای انتظار صرف کنند و می‌توانند بلافاصله به تماشای این فیلم هیجان‌انگیز بپردازند. این فیلم با داستان جذاب و ترسناک خود مخاطبان را به خود جلب کرده و بازیگران برجسته در آن نقش‌هایی فوق‌العاده ای ایفا کرده‌اند که تجربه‌ای لذت‌بخش و مهیج برای هر کسی که علاقه‌مند به ژانر ترسناک است، فراهم خواهد کرد. با سرگرم پلاس همراه باشید.

اخبار جدید از سینما و تلویزیون نشان داد که زمان پخش فیلم Salems Lot مشخص شده است. به گزارش رسانه کامینگ‌سون، این فیلم ترسناک در تاریخ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ (۳ اکتبر ۲۰۲۴) از شبکه مکس پخش خواهد شد. این فیلم بر اساس رمان استیون کینگ ساخته شده بود و اولین برنامه‌ریزی برای اکران آن در سال ۲۰۲۲ بود، اما به دلیل تأخیر تا سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاد.

فیلم Salems Lot به کارگردانی و نویسندگی گری دابرمن براساس رمانی از استیون کینگ ساخته شده است. داستان فیلم درباره‌ی بن میرز است که برای نوشتن کتابش به خانه‌ی کودکی خود بازمی‌گردد و متوجه می‌شود که خانه‌ی اصلی او توسط یک خون‌آشام تهدید شده است. گری دابرمن، مایکل بدرمن، اندرو چایلدز و جانسون اسکات به عنوان مدیر تولید اجرایی و جیمز وان، مایکل کلیر و روی لی به عنوان تهیه‌کننده پروژه در این فیلم همکاری می‌کنند.

لوئیس پولمن، بازیگر سریال Outer Range (محدوده بیرونی) در نقش بن میرز، الفری وودارد، بازیگر فیلم Annabelle (آنابل) در نقش دکتر کودی، مکنزی لی، بازیگر فیلم The Assistant (دستیار) در نقش سوزان نورتون، بیل کمپ، بازیگر سریال Presumed Innocent (بی‌گناه فرضی) در نقش متیو برک، اسپنسر تریت کلارک، بازیگر سریال Animal Kingdom (پادشاهی حیوانی) در نقش مایک ریرسون و پیلو اسبک، بازیگر سریال Borgen (وثیقه) از جمله بازیگران فیلم سیلمز لات هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا