اخبار فیلم و سریال

انیمیشن عصر یخبندان ۶ در حال ساخت است

جان لگویزمائو، صداپیشه محبوب و تجربه‌یافته‌ی کاراکتر سید در انیمیشن معروف عصر یخبندان، به طرفداران خبر خوشی داد و اعلام کرد که قسمت جدیدی از این انیمیشن در حال تولید است. او از این فرصت برای تشکر از حمایت بی‌پایان طرفداران و همچنین تیم تولید این انیمیشن استفاده کرد و ابراز خوشحالی کرد که به عنوان صداپیشه‌ی سید در این مجموعه فعالیت دارد. او ابراز امیدواری کرد که این قسمت جدید نیز مورد استقبال واقعی شما عزیزان قرار بگیرد و از زمان گذراندن با کاراکتر محبوب سید، لذت ببرید. با سرگرم پلاس همراه باشید.

در اخبار جدید سینما و تلویزیون، خبر از تولید قسمت جدید از انیمیشن عصر یخبندان ۶ به گوش ما رسید. به گزارش رسانه کامینگ‌سون، جان لگویزمائو، که صدای کاراکتر سید را در این انیمیشن اجرا می‌کند، در یک برنامه رادیویی اعلام کرد که Ice Age 6 در حال تولید است و به زودی منتشر خواهد شد.

جان لگویزمائو اطلاعات بیشتری در مورد عصر یخبندان ۶ منتشر نکرده است، بنابراین وضعیت تولید این انیمیشن نامعلوم است. این مجموعه محبوب با انتشار انیمیشن Ice Age در سال ۲۰۰۲ آغاز شد و تاکنون ۶ قسمت از آن منتشر شده است. احتمالاً جان لگویزمائو به تولید قسمت جدیدی از این مجموعه اشاره کرده است. آخرین قسمت اصلی این مجموعه با نام Ice Age: Collision Course در سال ۲۰۱۶ منتشر شد.

فیلم انیمیشن Ice Age Adventures of Buck Wild (عصر یخبندان: ماجراهای باک وایلد) در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. این فیلم در دنیای عصر یخبندان روایت می‌شود و بیشتر به ماجراهای سید، مانی و دیگو می‌پردازد که به سفرهای مختلف جهان می‌روند. از صداپیشه‌های این انیمیشن می‌توان به ری رومانو، دنیس لری، سایمون پگ، جاش پک، جنیفر لوپز و کویین لطیفه اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا