اخبار بازی

آیا بازی جدیدی از Tony Hawks Pro Skater در دست ساخت است؟

تونی هاک، یکی از توسعه دهندگان بازی های معروف، اخیرا اعلام کرد که با شرکت اکتیویژن همکاری خواهد کرد و یک بازی جدید و جذاب را برای طرفدارانشان تولید خواهند کرد. این اعلامیه باعث شادی و هیجان در جامعه گیمرها شده است و انتظار می رود که این بازی نیز مانند سایر بازی های توسعه یافته توسط تونی هاک، مورد استقبال واقعی قرار گیرد. با سرگرم پلاس همراه باشید.

تا کنون جزئیات بیشتری از این بازی اعلام نشده است، اما اطمینان داده شده است که تونی هاک و اکتیویژن در حال کار بر روی یک تجربه بازی منحصر به فرد و نوآورانه هستند که باعث خوشحالی و سرگرمی بیشتر بازیکنان خواهد شد. منتظر ما باشید تا اطلاعات بیشتری از این بازی جدید منتشر شود و شما نیز بتوانید از آن لذت ببرید.

بعد از انضمام استودیو Vicarious Visions به Blizzard Entertainment و تغییر نام به Blizzard Albany، طرفداران بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 امیدوار به بازسازی نسخه دیگری از این مجموعه شدند. اما در حال حاضر اخبار جدید نشان می‌دهد که هنوز امکان وجود دارد؛ زیرا به نظر می‌رسد که نسخه جدیدی از بازی Tony Hawk’s Pro Skater در دست ساخت است.

به گزارش وبسایت گیمینگ‌بولت، تونی هاک، اسکیتباز حرفه‌ای آمریکایی، در برنامه Mythical Kitchen اظهار داشت که اخیراً مذاکراتی با اکتیویژن درباره آینده مجموعه بازی Tony Hawk’s Pro Skater داشته است. وی اعلام کرد: “متاسفانه نمی‌توانم اطلاعات بیشتری را منتشر کنم، اما باید بدانید که دوباره با اکتیویژن در ارتباط هستیم و در حال کار بر روی یک پروژه‌ای هستیم که مورد استقبال طرفداران خواهد بود.”

هنوز نمی‌دانیم که تونی هاک در حال کار بر روی کدام پروژه است، اما احتمالا می‌توان به توسعه ریمیک بازی‌های Tony Hawk’s Pro Skater 3 و ۴، نسخه ریمستر بازی‌های قبلی این مجموعه یا حتی یک نسخه کاملا جدید امیدوار بود. طرفداران باید صبر کنند تا اطلاعات رسمی از سوی اکتیویژن منتشر شود.

بازی Tony Hawks Pro Skater 1 + 2 یک بازی ویدیویی ورزشی است که توسط استودیوی بازی سازی Vicarious Visions توسعه یافته است. این بازی شامل دو نسخه اصلی این سری بازی، یعنی Tony Hawks Pro Skater و Tony Hawks Pro Skater 2 می‌باشد که با گرافیک به‌روز شده و امکانات جدید به بازار عرضه شده است.

در این بازی، بازیکنان می‌توانند به عنوان اسکیتبوردهای حرفه‌ای معروف مانند Tony Hawk، Rodney Mullen و Chad Muska بازی کنند و در محیط‌های مختلفی مانند شهرها، پارک‌ها و مکان‌های دیگر از مهارت‌های اسکیت‌بورد خود نشان بدهند. بازیکنان می‌توانند حرکات و تریک‌های مختلف را انجام دهند و امتیازات بیشتری را برای خود کسب کنند.

بازی Tony Hawks Pro Skater 1 + 2 در حال‌حاضر برای تمامی پلتفرم‌های بازی مانند پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه و دسترسی می‌باشد. این بازی با گیم‌پلی سرگرم‌کننده و گرافیک زیبا، تجربه‌ای جذاب و خاطره‌انگیز از دوران قدیم اسکیت‌بورد را برای علاقه‌مندان به بازی‌های ورزشی فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا