اخبار بازی

بازی Alan Wake 2 روی PS5 Pro شما را شگفت‌زده خواهد کرد

استودیو رمدی اینترتینمنت با اعلام وعده‌ی انتشار نسخه‌ی PS5 Pro بازی Alan Wake 2، به طرفداران این سری بازی‌ها امیدواری را بیشتر کرده است. این خبر به‌همراه وعده‌ی یک سورپرایز خوشایند برای این نسخه‌ی ویژه، منجر به افزایش انتظارات و هیجان برای عرضه‌ی این بازی شده است. اطلاعات بیشتر و جزئیات دقیق‌تر درباره‌ی این نسخه‌ی ویژه، به‌زودی منتشر خواهد شد و طرفداران بازی Alan Wake 2 باید منتظر اعلام رسمی این اخبار باشند. با سرگرم پلاس همراه باشید.

بعد از انتشار تحلیلی از دیجیتال فاندری درباره عملکرد Alan Wake 2 بر روی کنسول PS5 Pro، نگرانی‌هایی مطرح شد و برخی از افراد از کمبود بهبودهای آن ناامید شدند. با این حال، توماس پوها، مدیر ارتباطات استودیوی رمدی اینترتینمنت، تضمین کرد که نسخه PS5 Pro این بازی شگفت‌انگیز خواهد بود.

به گزارش Gamingbolt، پوها در پیامی در انجمن ResetEra اظهار داشت: «اهمیت کیفیت تصویر بیشتر از رزولوشن است، هرچند که من این موضوع را قطعی نمی‌دانم. در هفته‌های آینده، ما جزئیاتی از نسخه PS5 Pro بازی Alan Wake 2 را همراه با تصاویری منتشر خواهیم کرد. فکر می‌کنم این نسخه یک سورپرایز خوب خواهد بود، اما این روزها قضاوت کردن سخت است.»

باید گفت کنسول پلی استیشن ۵ پرو قرار است در تاریخ ۷ نوامبر (۱۷ آبان) با قیمت ۷۰۰ دلار عرضه شود. زمان عرضه، تقریبا ۴۰ تا ۵۰ بازی با بهینه‌سازی‌های ویژه برای این کنسول در دسترس خواهند بود و Alan Wake 2 یکی از مهم‌ترین آن‌هاست.

با توجه به اظهارات سازندگان، به نظر می‌رسد که با نزدیک شدن به تاریخ عرضه نسخه پیشرفته‌تر PS5 Pro، اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری در مورد بازی مورد انتظار Alan Wake 2 نیز منتشر خواهد شد. این امر باعث شده که طرفداران بازی، با هیجان بیشتری منتظر رونمایی از این بازی معرفی شود. امکانات و ویژگی‌های جدیدی که در نسخه PS5 Pro قرار است معرفی شود، نشان‌دهنده این است که Alan Wake 2 نیز با بهره‌گیری از توانایی‌های بالاتر سخت‌افزاری این کنسول، تجربه‌ای بی‌نظیر و جذاب برای بازیکنان ارائه خواهد کرد. از این رو، منتظر اطلاعات بیشتر و به‌روزتر از سوی سازندگان بازی Alan Wake 2 بمانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا