اخبار بازی

تحسین تهیه‌کننده Indiana Jones and the Great Circle از بازی تروی بیکر

کرگ دریک، تهیه‌کننده اجرایی Lucasfilm Games، اعلام کرد که تروی بیکر بهترین انتخاب برای ایفای نقش ایندیانا جونز در بازی جدید این مجموعه است. او اظهار کرد که تروی بیکر با تجربه‌ی حرفه‌ای و استعداد خلاقی برای ترکیب عناصر اکشن و ماجراجویی در بازی، می‌تواند نقش ایندیانا جونز را به بهترین شکل ممکن اجرا کند. این انتخاب توسط کرگ دریک به عنوان یک انتخاب استراتژیک و برنامه‌ریزی شده برای جلب توجه و تحول در دنیای بازی‌های ویدیویی انجام شده است. با سرگرم پلاس همراه باشید.

تولید یک بازی ایندیانا جونز چالش‌های زیادی دارد، اما انتخاب بازیگر مناسب برای جایگزینی هریسون فورد می‌تواند یکی از مهم‌ترین چالش‌ها باشد. اما با انتخاب تروی بیکر، صداپیشه معروف دنیای بازی‌ها، به نظر می‌رسد سازندگان بازی Indiana Jones and the Great Circle موفق شده‌اند این چالش را پشت سر بگذارند.

به گفته Gamingbolt، در یک مصاحبه با وب‌سایت رسمی لوکاس‌فیلم، کرگ دریک اظهار کرد که انتخاب بازیگر برای نقش ایندیانا جونز تقریبا غیرممکن است زیرا هریسون فورد خود ایندیانا جونز است. او گفت: “پیدا کردن کسی که بتواند جای او را بگیرد و نقش او را به خوبی ایفا کند، چالش بزرگی است. اما منتظر بازیگری مثل تروی بیکر هستید.”

او اظهار کرد: “او به گونه‌ای وارد و جذاب تصویر کاریزمای ایندی را ارائه می دهد که به نظر می رسد او همه چیز را برای این نقش آماده کرده است. او این شخصیت را درون و برون خودش می شناسد، دارای بدنیتی که برای زنده کردن ایندی لازم است و توانایی درک ظرافت‌های بازی هریسون دیوید را دارد.”

بیکر از توانایی بی‌نظیری برای هدایت دیگر بازیگران در فرآیند موشن کپچر برخوردار است. او با استفاده از تجربه و دانش خود، به بهترین شکل ممکن بازیگران را راهنمایی می‌کند تا اجرای نقش‌هایشان بهترین نتیجه را بدهد. او از هر لحظه پروژه لذت می‌برد و این انگیزه و انرژی مثبتش بر روی تمامی اعضای تیم تاثیرگذار است. او با انگیزه و اشتیاق بی‌پایان، همواره به دنبال بهبود و پیشرفت در کار خود است و باعث می‌شود همه اعضای تیم نیز بهترین خود را نشان دهند.

بازی Indiana Jones and the Great Circle قرار است در تاریخ ۹ دسامبر (۱۹ آذر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر شود، و نسخه پلی استیشن ۵ این بازی نیز در بهار سال آینده منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا